اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

تجهیزات دانش‌بنیانی بیمه می‌شوند

بسته بیمه مهندسی در «حوزه شکست ماشین‌آلات» خدمتی دیگر است که به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می‌شود. این شرکت‌ها می‌توانند برای برخورداری از این خدمت، به نمایندگی‌های بیمه ایران مراجعه کنند.

تجهیزات دانش‌بنیانی بیمه می‌شوند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت همه‌جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه ۱۱۰ خدمت مختلف توسعه می‌یابد. این خدمات هر کدام به صورت جداگانه یک سرفصل بزرگ هستند که زیرشاخه‌های مختلفی را شامل می‌شوند.

برای مثال بسته حمایتی مربوط به بیمه، چند مورد حمایت مختلف را شامل می‌شود. شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس تفاهم‌نامه‌های دوجانبه از بسته‌های حمایتی بیمه‌ای در حوزه‌های مختلفی مانند بیمه مسئولیت برخوردار می‌شوند. 

بر اساس تفاهم‌نامه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بیمه ایران، این شرکت بسته بیمه مهندسی در حوزه شکست ماشین‌آلات به منظور حفاظت از ماشین‌آلات و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی را به شرکت‌های دانش بنیان عرضه می‌کند.  

با توجه به نوسانات نرخ ارز و تغییرات در بازار، قیمت ماشین‌آلات و تجهیزات خط تولید افزایش یافته است، این دستگاه‌های گران‌قیمت در صورتی که آسیب ببینند می‌توانند باعث ایجاد خسارت مالی قابل توجه در روند تولید شوند. به همین دلیل، یک بسته خدمتی جدید برای حل این مشکل تدوین شده است.

بر اساس تفاهم نامه جدید، ماشین آلات و تجهیزات تولیدی و آزمایشگاهی متعلق به شرکت‌های دانش بنیان زیر پوشش چتر بیمه قرار می‌گیرند. این مسئله می‌تواند تداوم تولید محصولات دانش‌بنیان را تضمین کند.

شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای برخورداری از این بسته بیمه‌، به نمایندگی‌های بیمه ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول