اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

قاضی نوری نائینی رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور شد

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی سید سروش قاضی نوری نائینی را به سمت رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب کرد.

قاضی نوری نائینی رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی سید سروش قاضی نوری نائینی را به سمت رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب کرد. 

در این حکم خطاب به قاضی نوری نائینی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب می‌شوید.
مرکزتحقیقات سیاست علمی کشور به مثابه یکی از مهم ترین مجموعه های پژوهشی فعال کشور در حوزه سیاست گذاری علم، فناوری و نوآوری، نقشی مهم در تقویت نظام نوآوری کشور دارد. بدین سبب، از حضرتعالی انتظار می‌رود که ضمن تحقق بخشیدن به ماموریت های مندرج در اساسنامه مرکزو اجرا کردن برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب و همکاری برای تحقق اهداف مرتبط با سیاست‌گذاری علم، فناوری و نوآوری در نظام آموزش عالی کشور به نحوی شایسته برنامه‌ریزی کنید.
مرکز مذکور بایستی بازوی توانمند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اموری همچون سیاست‌گذاری، آینده پژوهی و مدیریت علم، فناوری و نوآوری و سیاست پژوهی در اجرای طرح های مهم و راهبردی کشورباشد، از این رو لازم است ضمن تعامل با دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری و نهادهای فعال و دستگاه‌های مسئول، فعالیت مرکز را با هماهنگی کامل و همکاری مستمر با معاونت پژوهش و فناوری وزارت پیگیری کنید.
امید است با استعانت از خداوند متعال و اتخاذ رویکردی توام با درایت و اعتدال و با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در انجام وظایف محوله موفق باشید.
دکتر سیدسروش قاضی نوری، متولد ۱۳۵۸، دانشیار دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران است.
از جمله سوابق اجرایی وی می توان به معاون سیاستگذاری سازمان فناوری اطلاعات ایران، مشاور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مسئول راه‌اندازی و سرپرست مرکز رشد و نوآوری واحدهای فناور علوم انسانی دانشگاه علامه طباطبائی، معاون پژوهشی دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی و مدیر گروه فناوری‌های نو مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.
وی صاحب مقالات و کتب متعدد به ویژه در حوزه سیاستگذاری علم، فناوری و نوآوری است. وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر وحید احمدی رئیس سابق مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور در زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول