اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار سرمایه​

قرارداد همکاری واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش‌بنیان پارت با محوریت برگزاری دوره‌های غیرحضوری مالی، سرمایه‌گذاری و سوادمالی به امضا رسید.

ضرورت آموزش مردم برای ورود به بازار سرمایه​

اخبار شرکت ها؛ قرارداد همکاری واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت دانش‌بنیان پارت با محوریت برگزاری دوره‌های غیرحضوری مالی، سرمایه‌گذاری و سوادمالی به امضا رسید.

در ابتدای این مراسم مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت گفت: شیوع بیماری کرونا علی‌رغم مشکلاتی که ایجاد کرد باعث شد به موضوع آموزش‌های مجازی در کشور توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: همچنین مردم نیز در این شرایط از آموزش‌های مجازی استقبالخوبی داشتند. در همین راستا شرکت دانش‌بنیان پارت و واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی همکاری مشترکی را تعریف کردند تا دوره‌های غیرحضوری با محوریت مباحث مالی، سرمایه گذاری و سواد مالی برگزار شود.

مدیر شرکت دانش‌بنیان پارت خاطرنشان کرد: طی ماه‌های گذشته مبالغ زیادی وارد بازار سرمایه شده است که این میزان از نقدینگی نیازمند هدایت و راهبری است بنابراین برگزاری این نوع دوره‌ها به افراد مختلف جامعه این امکان را می‌دهد که بتوانند با آگاهی بیشتری وارد بازار سرمایه شوند.

علی رسولی‌زاده تاکید کرد: شرکت دانش‌بنیان پارت در کنار آکادمی هوش مالی در قالب سامانه سیگنال اطلاعات زیادی را در خصوص بازار سرمایه در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد تا بتوانند با استفاده از آن سرمایه‌گذاری درستی داشته باشند.

کمیل رودی مدیر آکادمی هوش مالی نیز در این نشست گفت: بزرگسالان و دانشجویان مخاطبان اصلی این آموزش‌های مجازی هستند. وی افزود: شرایط اقتصادی و رشد بازار سرمایه، بزرگسالان را آماده آموزش و فراگیریمسائل مالی کرده است. گروه بعدی دانشجویانی هستند که هنوز وارد بازارکار و مسئولیت‌های زندگی نشده و نگران کسب و کار و شرایط آینده خودهستند. این افراد نیز به شدت مستعد پذیرش آگاهی و توانمندی هستند. وی ادامه داد: دانشگاه آزاد به هر دو گروه دسترسی دارد تا محتوا را از اینمسیر به آن‌ها برساند. مدیر آکادمی هوش مالی پارت گفت: مطالب را برایاین دو گروه مهم، آماده کرده‌ایم و با انعقاد قرارداد برگزاری این دوره‌ها آغاز خواهد شد.

در پایان معاون برنامه و توسعه منابع دانشگاه آزاد واحد الکترونیک گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با حدود یک میلیون دانشجو و ۱۰۰ هزار عضو هیات علمی و کارمند ظرفیت خوبی برای کمک به اقتصاد کشور خواهد بود.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آموزش اقشار مختلف مردم کشور را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند بنابراین این تفاهم‌نامه منعقد شد تا از این طریق بتوانیم با شرکت دانش بنیان پارت به بهبود آگاهی‌های اقتصادی مردمکمک کنیم.

عباسی گفت: دانشگاه آزاد تبدیل به بزرگ‌ترین دانشگاه مجازی خاورمیانه و یکی از سه دانشگاه بزرگ مجازی دنیا شده و می‌خواهد همه بخش‌های آموزشی کشور از این امکان استفاده نمایند. وی با اشاره به اینکه در بحران کرونا سعی کردیم مطالب را به صورت غیرحضوری برای دانشجویان، آماده و مراجعه غیرحضوری را تمرین کنیم گفت: اکنون که معضل همه‌گیری ویروس راداریم، زمان آشتی با آموزش مجازی و غیرحضوری است و امیدواریم ارزشآموزش حضوری بالاتر برود.

وی تاکید کرد: رویکرد ما به این تفاهم نامه یک رویکرد تعاملی و بلندمدت است تا از این طریق بتوانیم دانشجویان و دیگر اقشار مردم جامعه را با موضوع سواد مالی آشنا کنیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول