اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امضا تفاهم‌نامه با محوریت اشتغالزایی دانشجویان در ممسنی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین این دانشگاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) امضا شده دانشجویان می‌توانند با بهره‌گیری از امکانات دانشگاه برای رونق امور کشاورزی , باغبانی فعالیت کنند.

امضا تفاهم‌نامه با محوریت اشتغالزایی دانشجویان در ممسنی

به گزارش سرویس شهرستانهای خبرگزاری فارس از ممسنی، سیروس حدادنیا در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دو نهاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان؛ اظهار کرد: این تفاهم‌نامه به‌منظور خدمت‌رسانی به دانشجویان نیازمند و مستعد و علاقه‌مند به اشتغال در دانشگاه با محور استفاده از امکانات برای رونق امور کشاورزی، باغبانی، پرورش ماهی، کارگاه‌های تولیدی و ... امضا شده است.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رشد و رونق تولید، این قرار‌داد به‌منظور اشتغال دانشجویان برای رونق تولید و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای امضا و در محدوده زمین‌ها، سالن‌ها و فضاهای بلااستفاده دانشگاه منعقد شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی افزود: این واحد دانشگاهی به‌عنوان بزرگترین مؤسسه آموزشی ممسنی با توجه به امکانات و جایگاه فراخور این شهرستان ‌باید در راستای حل مسائل گام بردارد.

وی افزود: احداث فضاهای آموزشی مناسب، زمین‌های مستعد کشاورزی، امکانات گردشگری، گلخانه‌ای و سالن‌های بزرگ ورزشی چندمنظوره، فضا را برای رونق کار و تولید همچنین همکاری با نهادها و مؤسسات علاقه‌‌مند به تشریک مساعی و سرمایه‌گذاری در دانشگاه فراهم کرده است.

  رئیس کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) شهرستان ممسنی نیز در این نشست گفت: با توجه  به اینکه این نهاد حمایتی بیشترین جذب بودجه را در استان فارس داشته در راستای همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در زمینه انعقاد قرار‌داد خوش‌بین بوده و مطمئن هستیم که این قرارداد نتایج بسیار خوبی به‌دنبال خواهد داشت.

فرامرز دارابی افزود: با همکاری خوب و مثبتی که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی دارد، این نهاد حمایتی و واحد دانشگاهی ممسنی در این کار بزرگ خداپسندانه سهیم هستند.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از موارد فرهنگی از جمله خمس،  زکات و نشست‌های متعدد فرهنگی و مذهبی با کمیته امداد امام خمینی و نهادهای دیگر شهرستان همکاری خوبی داشته و در راستای نیاز هموطنان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد با بهره‌برداری از سرمایه‌های معنوی و اجتماعی دانشگاه تأثیر‌گذار بوده و نقش مهم  و بی‌بدیلی داشته است.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول