اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: ۳۷ نفر در آسایشگاه کهریزک بر اثر کرونا جان باختند

استاندار تهران با اشاره به اقدامات مطلوب در آسایشگاه سالمندان کهریزک از فوت ۳۷ نفر در این آسایشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد.

استاندار تهران: ۳۷ نفر در آسایشگاه کهریزک بر اثر کرونا جان باختند

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در مورد میزان بازپروری معتادان اظهار داشت: بر اساس آمار نگهداری معتادین در مراکز بازپروری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۱ درصد کاهش داشته و اگر واگذاری مراکز بهاران زودتر از جانب شهرداری اتفاق می افتاد شاهد این روند نبودیم.
 
وی ادامه داد: در استان تهران به لحاظ آسیب های اجتماعی یا شیوع بیماری کرونا وضعیت زرد، سفید و قرمز وجود ندارد؛ چراکه به دلیل پیوستگی و نزدیکی شهرستان های استان به مرکز شاهد شرایط یکسان از حیث شیوع بیماری در شهرستان های استان هستیم.
 
استاندار تهران سپس در مورد وضعیت استان تهران خاطرنشان کرد: اگر در تهران به دلیل شیوع کرونا وضعیت زرد است قطعا همه شهرستان های استان نیز وضعیت زرد دارند.
 
محسنی بندپی همچنین تصریح کرد: از زمان شیوع کرونا در استان تهران در مرکز نگهداری سالمندان کهریزک تنها ۳۷ نفر از این عزیزان بر اثر کرونا فوت شدند.
 
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول