اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

بدنسازی لرستان جزو 5 استان برتر کشور است/ بازار مکمل‌های دارویی نیاز به نظارت بیشتر دارد

دبیر هیئت پرورش اندام لرستان گفت: هیئت بدنسازی لرستان جز پنج هیئت برتر این رشته ورزشی در کشور است.

بدنسازی لرستان جزو 5 استان برتر کشور است/ بازار مکمل‌های دارویی نیاز به نظارت بیشتر دارد

جمال چیرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: رشته بدن‌سازی پرطرفدارترین ورزش در لرستان بوده به طوری که در تمامی شهرها و روستاهای استان شاهد رونق این رشته هستیم.

وی با بیان اینکه رونق بدن‌سازی در لرستان باعث جایگاه بالای استان در این رشته ورزشی شده است، افزود: هیئت بدن‌سازی لرستان جز پنج هیئت برتر این رشته در کشور است.

دبیر هیئت پرورش اندام استان لرستان بیان کرد: چهار نفر از بدن‌سازان لرستانی عضو تیم‌های ملی این رشته هستند همچنین در لرستان سه نفر در رشته‌های مختلف بدن‌سازی موفق به کسب مدال قهرمانی جهان شده‌اند.

 چیرگی با بیان اینکه رونق بدن‌سازی باعث شده استفاده از مکمل‌ها و دارو در میان بدن‌سازان استان شایع شود، تصریح کرد: معمولاً این داروها توسط مربیان به ورزشکاران توصیه می‌شود که متأسفانه بسیاری از این افراد مدرک مربیگری معتبری ندارند.

وی خاطرنشان کرد: به علت اینکه مکمل‌های و داروهای بدن‌سازی زیر نظر وزارت بهداشت نیستند این عامل باعث شده که در سطح بازار بسیاری از این مکمل‌ها تقلبی باشند.

دبیر هیئت پرورش اندام  لرستان در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: در صورتی که نظارت بر روی بازار مکمل‌ها و داروها و تجویز آن‌ها نشود شاهد آسیب‌های زیادی به جوانان در آینده خواهیم بود.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول