اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نامزد انتخاباتی همگانی: اگر کسی مدعی است پول گرفته مدرک نشان دهد/می‌توانستم برنده انتخابات باشم

نامزد انتخاباتی فدراسیون همگانی شایعات مطرح شده درباره پرداخت پول به اعضای مجمع را تکذیب کرد.

نامزد انتخاباتی همگانی: اگر کسی مدعی است پول گرفته مدرک نشان دهد/می‌توانستم برنده انتخابات باشم

فاطمه ابوالقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مجمع انتخاباتی همگانی اظهار داشت: من در شرایط در انتخابات شرکت کردم که آگاهی کامل از ورزش همگانی داشتم. می‌دانستم چطور از راه خانواده می‌توانیم این ورزش را توسعه دهیم چون این کار را قبلا انجام داده بودم و الان می‌توانستم با شرایط بهتر، برنامه‌ به‌روز شده و حتی با وجود کرونا برای سلامتی مردم کار کنم.

وی افزود: بیشتر اعضای مجمع زمانی که با برنامه‌های من آشنا شدند به این نتیجه رسیدند با توجه به اینکه 60-70 درصد متقاضیان ورزش همگانی زنان هستند، یک خانم می‌تواند سکان هدایت فدراسیون را برعهده بگیرد اما متاسفانه برخی کاندیداها که شرایط را مناسب نمی‌دیدند دست به شایعه زدند آن هم درست شب انتخابات.

این نامزد انتخابات فدراسیون همگانی با اشاره به اتفاقات قبل از انتخابات عنوان کرد: شایعاتی را درست کردند مبنی بر اینکه من به اعضای مجمع پول داده‌ام تا به من رای بدهند. اگر چنین حرفی درست است به من یک مدرک نشان بدهند. من حتی هنوز پول سی‌دی‌ها و برگه‌های کپی شده به فردی که برایم کارها را انجام داده نداده‌ام چطور می‌توانم میلیاردی برای انتخابات هزینه کنم؟

ابوالقاسمی یادآور شد: من از اینکه این فرصت را از دست دادم نگران نیستم اما از شایعاتی که کذب است ناراحتم. از اینکه می‌خواهند با این شایعات بی‌اساس کسی را ضعیف کنند. من زنی بودم که به تنهایی از برنامه‌هایم دفاع کردم و افراد زیادی هم جذب شدند. می‌توانستم برنده انتخابات باشم اما به دلیل برخی شایعات و پشتیبانی از سوی رقیبان این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول