اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گانتز مجوز تبادلات بانکی حساب‌های عملیات‌کنندگان فلسطینی را تمدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تمدید رفع مسدودی حساب‌های عملیات‌کنندگان فلسطینی و خانواده‌های آنها، به بانک‌های تشکیلات خودگردان اجازه نقل و انتقال پول به این حساب‌ها را داد.

گانتز مجوز تبادلات بانکی حساب‌های عملیات‌کنندگان فلسطینی را تمدید کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دستور تعلیق قانونی که حساب‌های متعلق به عملیات‌کنندگان فلسطینی و خانواده‌های آنها را مسدود نموده بود، تمدید کرد.

به نوشته نشریه «یدیعوت آحارونوت» گانتز که این دستور را حدود یک ماه و نیم پیش صادر کرده بود، آن را روز یکشنبه تمدید کرد تا بانک‌های تشکیلات خودگردان فلسطین بتوانند نقل و انتقال مالی به حساب‌های وابسته به عملیات‌کنندگان فلسطینی را ادامه دهند.

بر این اساس، وی معتقد است که دادن مجوز به بانک‌های تشکیلات جهت عملیات‌های مالی با حساب‌های عملیات‌کنندگان فلسطینی می‌تواند خشم آنها از تصمیم تل‌آویو برای اشغال بخش‌های بزرگی از کرانه باختری را کمتر کرده و اوضاع را آرام نگاه دارد.

به نوشته وبگاه «عاروتص‌شوع» وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادات برخی چهره‌ها از این تصمیم، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با توصیه تمام طرف‌های حاضر در دستگاه‌های نظامی اسرائیل این تصمیم اتخاذ شده است.

چهارم دی ماه سال گذشته بود که بنت به عنوان وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی دستور داد حساب‌های بانکی خانواده‌های فلسطینی که یکی از اعضای آنها در دادگاه‌های اسرائیل به اقدام تروریستی متهم شده، مسدود گردد.

بنت چند روز پیش با انتقاد از تعلیق ممنوعیت انتقال پول به خانواده‌های عملیات‌کنندگان فلسطینی، مدعی شد این اقدام برای جلوگیری از بروز خشونت در صورت اجرای طرح اشغال است. (جزئیات بیشتر)

این اولین اقدام ضد فلسطینی بنت نبود و او قبل از آن نیز طی ابلاغیه‌ای به ارتش این رژیم، دستور داد توقف بازگرداندن پیکر شهدای فلسطینی را، فارغ از عضویت آنها در هر کدام از گروه‌های مقاومت، صادر کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول