اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اکران اینترنتی «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «هفت و نیم»

مستند سینمایی «جایی برای فرشته‌ها نیست» از امشب و فیلم سینمایی «هفت و نیم» از هفته آینده اکران آنلاین می‌شوند.

اکران اینترنتی «جایی برای فرشته‌ها نیست» و «هفت و نیم»

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، اکران اینترنتی مستند سینمایی «جایی برای فرشته‌ها نیست» ساخته سام کلانتری، از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه اول مرداد) در سامانه نمایش درخواستی «فیلیمو» و «نمآوا» آغاز می‌شود.

اکران عمومی این مستند که از روز 4 تیرماه 99 آغاز شده نیز در گروه هنر و تجربه ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود که از نمایش آنلاین این اثر مستند هم استقبال خوبی بعمل آید.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» مستندی درباره‌ی تیم ملی دختران «اسکیت هاکی» ایران و مشکلات پیچیده‌ی آنان در راه مسابقات آسیایی کره‌جنوبی است که ورزش، بهانه‌ای برای وارد شدن به زندگی این دختران شده است.

این فیلم، پُرجایزه‌ترین مستند سینمایی سال 1398 است که سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و چهار جایزه از جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، از جمله جایزه ویژه تماشاگران این جشنواره را کسب کرده است.

«جایی برای فرشته‌ها نیست» محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و موسسه فرهنگی ‌هنری تنجرین است.

 

 

* اکران آنلاین «هفت و نیم» از هفته آینده 

 «هفت و نیم» به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه کنندگی جمشید محمودی از هشتم مردادماه در سامانه های فیلیمو و نماوا نمایش داده می شود.

«هفت و نیم» که محصول مشترک ایران و افغانستان است که در فستیوال بین المللی فیلم بوسان سال گذشته افتتاح شده و مورد استقبال منتقدان آسیایی قرار گرفته است فیلم ماجرای زندگی هفت دختر افغانی و ایرانی را در هفت اپیزود به صورت سکانس پلان روایت می کند و قصه دخترانی است که جمعه شب مراسم عروسی آنها برگزار شود اما هر کدام از آنها به نوعی درگیر مسئله ای هستند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول