اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کم کاری مدیران کرمانشاه در اجرای طرح ملی آدرس‌گذاری مکان محور/ تمامی معابر تا ۲ ماه آینده باید نامگذاری شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه گفت: کم کاری مدیران در اجرای طرح ملی آدرس‌گذاری مکان محور(GNAF) پذیرفته نیست.

کم کاری مدیران  کرمانشاه در اجرای طرح ملی آدرس‌گذاری مکان محور/ تمامی معابر تا ۲ ماه آینده باید نامگذاری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، افشین کریمی در سومین جلسه کارگروه پایگاه نظام ملی آدرس گذاری مکان محور (GNAF)، اظهار داشت: هفته آینده دفتر امور شهری باید گزارش عملکرد خود را درخصوص نصب تابلو در معابر عمومی سطح استان ارائه دهد.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از مدیران جلسات را جدی نمی‌گیرند و بدون اطلاعات قبلی وارد جلسه می‌شوند که این نشان از کم کاری این مدیران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه ادامه داد: در جلسه آینده، مدیران عضو این کارگره، ضمن ارائه میزان پیشرفت عملی این طرح ملی (GNAF) که از حساسیت ویژه ای برخوردار است، باید تئوری پردازی را به پایان رسانده و اقدامات عملی و کار انجام شده را ارائه دهند.

وی افزود: تمامی معابر عمومی سطح استان باید توسط شهرداری و با همکاری دستگاه های عضو این کارگروه، نامگذاری شود و هیچگونه معابری بدون نام در سطح استان وجود نداشته باشد.

کریمی ادامه داد: در کرمانشاه به دلیل گستردگی و کلان شهر بودن، نیاز به زمانبندی و اجرای پله‌ای داریم، اما در طول این زمان‌بندی باید تمامی معابر حداکثر تا ۲ ماه آینده، نامگذاری شود.

وی افزود: کم کاری مدیران و به‌خصوص شهرداری‌های مناطق کم جمعیت در نامگذاری معابر عمومی، به هیچ عنوان پذیرفته نیست و در جلسه آینده کارگروه (GNAF) بدون اغماض نام دستگاه‌های کم کار را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول