اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ماجرای تخریب خانه‌های غیر مجاز در«دهلران» چه بود؟ / ورود دادستان به موضوع

دادستان شهرستان دهلران، گفت: ساخت و ساز به صورت غیر مجاز در اراضی دولتی و ملی با کاربری مختلف از جمله فضای سبز صورت گرفته است و تخریب آن نیز با نظارت دقیق شورای تامین بوده است.

ماجرای تخریب خانه‌های غیر مجاز در«دهلران» چه بود؟ / ورود دادستان به موضوع

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، تخریب منازل مسکونی در دهلران موضوعی بود که اخیرا در برخی رسانه‌ها مطرح شد؛ موضوعی که منتشرکنندگان به ظن خود برداشت‌های متفاوتی از آن داشتند.

از این رو خبرنگار فارس را برآن داشت تا موضوع را از دادستان شهرستان دهلران پیگیری کند.

در این راستا صابر نجومی دادستان شهرستان دهلران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام، اظهار داشت: این ساخت و ساز به صورت غیر مجاز در اراضی دولتی و ملی با کاربری مختلف از جمله  فضای سبز صورت گرفته است و تخریب آن نیز با نظارت دقیق شورای تامین، ساخت و سازهای غیر مجاز  تخریب شدند.

وی افزود: صاحبان این املاک افراد سابقه داری هستند که هدفشان در کل شهرستان دست اندازی به اراضی ملی است و ما به عنوان مسوول، طبق قانون و مقررات با هر کسی که متخلف باشد برخورد خواهیم کرد.

دادستان شهرستان دهلران، تصریح کرد: با حضور شورای تامین، نیرو انتظامی، هنگ، سپاه و فرماندار این موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.

از طرفی طی اطلاعیه‌ای از دفتر دادستان مرکز ایلام در خصوص تخریب منازل دهلران، گفته شده: پیرو انتشار پاره‌ای اخبار در خصوص تخریب تعدادی از منازل مسکونی در شهرستان دهلران به اطلاع می‌رساند که اساساً این موضوع بدون هماهنگی و بدون اطلاع دادستان محترم مرکز استان ایلام بوده و پس از اطلاع از دقایقی قبل فوراً موضوع در دست بررسی قرار گرفته ضمنا تاکید می‌شود قاطعانه با هرگونه تخلف احتمالی در این موضوع برخورد قضایی خواهد شد.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول