اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

فرشاد مهدی پور: «روح الله رجایی» هنر جذب حداکثری و دفع حداقلی داشت

مدیر مسئول روزنامه «صبح نو» گفت: «روح الله» دارای قوه جذب حداکثری و دفع حداقلی بود. شما امروز و روزهای آینده خواهید دید طیف افرادی که در سوگش از او یاد می کنند چه تنوع جالبی دارند و همه طیف ها گروه ها به او علاقه داشتند.

فرشاد مهدی پور: «روح الله رجایی» هنر جذب حداکثری و دفع حداقلی داشت

«فرشاد مهدی پور» مدیر مسئول روزنامه «صبح نو» در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس در پی در گذشت روح الله رجایی سردبیر روزنامه جام جم، گفت: من حدود ۲۰ سال با روح الله دوست بودم و در تمام این سالها می توانم به سه عنصر مهم در ویژگی های اخلاقی و رفتاریش اشاره کنم.

وی ادامه داد: او در کارش بسیار متعهد بود و اگر کاری به او سپرده می شد با جان و دلش انجام می داد طوریکه ممکن بود از زندگی خودش بزند و تمام وقت برای کارش وقت بگذارد. طیف کارهایی که انجام داد در این مدت فقط حضور در رسانه نبود و سمت های مدیریتی هم داشت که یکی از آنها حضور در مجموعه هلال احمر بود.

مهدی پور ادامه داد: اما نکته دوم جزو خصایص ممتازش بود. او در تمام این مدت به تقویت بنیه علمی خودش توجه داشت و اخیرا هم دانشجوی دکترا بود و روی رساله اش کار می کرد و در کنار کار حرفه ای مدیریت، به فعالیت های پژوهشی و علمی خود هم می پرداخت.

مدیر مسئول روزنامه هفت صبح افزود: نکته سوم اینکه روح الله دارای قوه جذب حداکثری و دفع حداقلی بود. شما امروز و روزهای آینده خواهید دید طیف افرادی که در سوگش از او یاد می کنند چه تنوع جالبی دارند و همه طیف ها گروه ها و افرادی که در چارچوب کشور دارند کار می کنند به او علاقه داشتند و این به سلوک فردی و رفتار شخصی اش هم برمی گشت. اما او همواره به دنبال جذب حداکثری افراد بود و این جزو مهمترین امتیازهای اخلاقی او بود که چنین موضوعی را در فقدانش می بینید.

 

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، «روح الله رجایی» که از اسفندماه سال گذشته سردبیری روزنامه جام‌جم را بر عهده گرفته بود، صبح امروز سی‌ام تیرماه 99 بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

بنا بر این گزارش، زنده یاد رجایی متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته مقطع دکتری رشته علوم ارتباطات بود و حدود دو دهه سابقه روزنامه‌نگاری داشت.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول