اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

همدلی دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی هم تداوم یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همدلی و وحدت مردم در هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی و در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران هم تداوم یابد.

همدلی دوران دفاع مقدس در جنگ اقتصادی هم تداوم یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: باید مردم ایران به این موضوع مهم توجه کنند که کشور در زمان حاضر به معنای واقعی در جنگ اقتصادی به سر می‌برد و لازم است اتحاد و همدلی دوران هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی هم ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: همدلی و وحدت مردم در نبرد حق علیه باطل و هشت سال دفاع مقدس در این مقطع زمانی و در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران هم تداوم یابد.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس، ارزش‌های نهادینه‌شده این انقلاب شکوهمند بار دیگر مرور و فرهنگ ناب و اعتقادی مردم در همراهی با مسئولان در گره‌گشایی از مشکلات بار دیگر تکرار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس، تهمت و تخریبی از سوی هیچ فردی به مسؤولان صورت نمی‌گرفت و وحدت و اتحاد مردم فراگیر و زبانزد بود.

خجسته‌پور تصریح کرد: در جنگ اقتصادی ارزش‌های دفاع مقدس برای همگان بیان شود و در این شرایط سخت اقتصادی همدلی و وحدت رکن مهم برای عبور از توطئه و دشمنی‌ها است.

وی اضافه کرد: در این مقطع زمانی لازم است مردم در کنار مسؤولان از سرداران جنگ اقتصادی حمایت کنند و این روزها نقش کارگران و تولیدکنندگان که در خط مقدس جنگ اقتصادی قراردادند، بسیار برجسته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول