اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جوابیه جهاد دانشگاهی به اظهارات نماینده نجف آباد در مجلس

جهاد دانشگاهی به اظهارات ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی درباره زمین خواری واکنش نشان داد.

جوابیه جهاد دانشگاهی به اظهارات نماینده نجف آباد در مجلس

به گزارش خبرگزاری فارس، جهاد دانشگاهی به اظهارات ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با عنوان «ماجرای زمین خواری ۵ هزار هکتاری به نام جهاد دانشگاهی» واکنش نشان داده و جوابیه‌ای صادر کرد. 

متن این جوابیه به شرح ذیل است: 

به پیشنهاد استاندار محترم وقت اصفهان، شرکت گروه صنایع دارویی، شیمیایی و غذایی شهید مدرس در سال ۱۳۸۶، به عنوان یک شرکت غیرفعال و تعطیل شده با هدف احیا از طریق ظرفیت های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی به منظور راه اندازی مجدد واحدهای موجود و هم چنین استقرار صنایع نوین و دانش بنیان جدید، در قبال ثمن آن به این نهاد واگذار شده است.

به دلیل اینکه برای اجرای طرح‌های جهاد دانشگاهی، تعیین وضعیت مالکیت زمین محل احداث خطوط تولیدی شرکت مذکور ضروری بوده، دولت محترم جمهوری اسلامی در مورد آن تصمیم‌گیری کرده است.

بررسی و امعان نظر در سابقه جهاد دانشگاهی و میزان بهره وری طرح‌های این نهاد نسبت به امکانات محدود در اختیار آن، داوری در مورد مدعای طرح شده در مصاحبه فوق را آسان می‌نماید. همان گونه که در سال های گذشته نماینده محترم مردم شریف نجف آباد، تیران و کرون درخواست اقدام مشترک با جهاد دانشگاهی در مجتمع یادشده را داشته‌اند، انتظار می‌رود اینک نیز با حمایت از اجرای طرح‌های دانش بنیان، این نهاد را در گسترش تولید داخلی و رونق تولید و اشتغال در منطقه یاری فرمایند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول