اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

هشدار خسارت در شرق مازندران و گلستان به علت وزش باد شدید/شمال تا 12 درجه خنک می‌شود

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از اواخر وقت فردا تا اوایل روز چهارشنبه در سواحل شمالی کشور به ویژه شرق مازندران و گلستان، وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که احتمال خسارت دارد.

هشدار خسارت در شرق مازندران و گلستان به علت وزش باد شدید/شمال تا 12 درجه خنک می‌شود

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح وضعیت جوی کشور در امروز و روزهای آینده اظهار داشت: از اواخر وقت فردا ۳۱ تیرماه سامانه بارشی موجب افزایش ابر و رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی همچنین اردبیل و به تدریج گیلان خواهد شد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در سواحل خزر، شمال زنجان، شمال غرب، ارتفاعات قزوین، ارتفاعات البرز و ارتفاعات تهران، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت؛ روز جمعه سوم مرداد این بارش ها به بخش های شمالی کشور، شمال غرب و شمال شرق محدود می‌شود.

وی بیان کرد: اواخر وقت روز سه‌شنبه همچنین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، دریای خزر مواج است و کاهش محسوس دما در استان های اردبیل و سواحل خزر بین ۷ تا ۱۲ درجه پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از اواخر وقت فردا تا اوایل روز چهارشنبه در سواحل شمالی کشور به ویژه شرق مازندران و گلستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که احتمال خسارت دارد.

ضیائیان گفت: از امروز تا پایان هفته به ویژه در ساعت بعد از ظهر در شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و افزایش ابر همچنین وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود، در این مدت در شرق کشور به ویژه زابل و وزش باد شدید گاهی گرد و خاک خواهیم داشت و شرق دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۹ و ۲۶ درجه خواهد بود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز در تهران آسمان قسمتی ابری، جهت باد غربی و سرعت باد 7 کیلومتر بر ساعت است. دید افقی امروز در پایتخت بیش از 10 کیلومتر و نم نسبی 12 درصد است.

ضیائیان اضافه‌کرد: روز آینده اردبیل و شهرکرد با کمینه دمای ۱۶ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای ۵۰ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول