اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

گام دیگر فتح و حماس در راستای وحدت

دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح و عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کردند، بر سر برگزاری مراسمی مشترک در نوار غزه با سخنرانی رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس توافق شده است.

گام دیگر فتح و حماس در راستای وحدت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جبریل الرجوب» دبیرکل کمیته مرکزی جنبش فتح فلسطین اعلام کرد، با حماس بر سر برگزاری مراسمی مشترک در نوار غزه طی روزهای آینده توافق شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری «معا»، الرجوب افزود: این مراسم، ایستگاهی تاریخی برای عینیت بخشی به موضع واحد فلسطینی در مقابله با پروژه نابودی مسأله فلسطین از خلال «الحاق» و «معامله قرن» خواهد بود.

وی در ادامه بر ضرورت انتقال صدای واحد ملت فلسطین مبنی بر ضرورت ایجاد کشور مستقل فلسطینی در مرزهای ۱۹۶۷ با مرکزیت قدس تأکید کرد.

حماس

بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس نیز از توافق بر سر برگزار این مراسم طی چند روز آینده خبر داد و گفت، نمایندگانی از طیف‌های مختلف فلسطینی در آن شرکت می‌کنند و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان و «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در آن سخنرانی خواهند کرد.

الحیه تأکید کرد، این اقدام در راستای تکمیل وحدت تلاش‌های فلسطینی در مقابله با طرح اشغال و معامله قرن صورت می‌گیرد و تأکید بر وحدت است.

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین و دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح دوازدهم تیرماه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک، برنامه مشترک دو جنبش یادشده در راستای مقابله با طرح اشغال کرانه باختری را تشریح کردند (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول