اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آغاز توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی توسط بنیاد مستضعفان به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان

رئیس بنیاد مستضعفان از آغاز توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی توسط بنیاد مستضعفان به ارزش کلی ۴۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

آغاز توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی توسط بنیاد مستضعفان به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در مراسم آغاز توزیع ۱.۵ میلیون بسته معیشتی میان خانواده‌های کم برخوردار و اقشار ضعیف جامعه اظهار کرد: در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و جلسه با نهاد‌های دیگر مقرر شد بنیاد مستضعفان، ۱.۵ میلیون بسته معیشتی ۳۰۰ هزار تومانی را طی ۳ مرحله متوالی در ۳ بازه یک ماهه، میان اقشار ضعیف و کم برخوردار توزیع کند که ارزشی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان، با اشاره به بازدید اخیر خود از شهرستان های، اسلامشهر، ملارد، بهارستان، شهریار، شهرقدس، رباط کریم، پاکدشت، قرچک، ورامین، پیشوا و استان البرز گفت: امروز روند توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی آغاز می‌شود که شامل بسته‌های معیشتی و کارت‌های خرید ۳۰۰ هزار تومانی است که در ۱۰ شهرستان جنوب و غرب تهران و استان البرز و ۱۵ منطقه هدف بنیاد مستضعفان، توزیع شود.

وی تاکید کرد: در این مرحله به دنبال جلسات ۴ روزه با مسئولان شهرستان‌های جنوب و غرب استان تهران و همچنین استان البرز مقرر شد تا پایان هفته جاری مبلغ ۳۰۰ هزار تومان در اختیار تمام مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این شهرستان‌ها توزیع شود و ۱۵۰ هزار بسته دیگر نیز میان خانواده‌های نیازمندی که تحت پوشش این نهاد‌های حمایتی نیستند توسط گروه‌های جهادی و مردمی توزیع خواهد شد.

فتاح با بیان اینکه سایر بسته‌های معیشتی در نظر گرفته شده، در میان محرومان و مستضعفان ۱۵ منطقه هدف بنیاد مستضعفان توزیع می‌شود گفت: در مرحله قبلی، بنیاد مستضعفان متعهد به توزیع ۵۰۰ هزار بسته معیشتی ۲۰۰ هزار تومانی شده بود که عملا، تعداد بسته‌های توزیعی توسط بنیاد به بیش از ۶۰۰ هزار بسته افزایش یافت.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به مشکلاتی که تورم و شرایط اقتصادی اخیر برای خانواده‌های نیازمند ایجاد کرده است، گفت: در این مرحله، گرچه ارزش بسته‌های معیشتی بنیاد مستضعفان به میزان ۵۰ درصد افزایش یافته و قیمت هر بسته معیشتی از ۲۰۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان رسید، ولی کفاف این شرایط را نمی‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه این کمک‌های بنیاد مستضعفان، قطره‌ای در برابر دریای کمک‌های مردمی است، بیان کرد: ما این اطمینان را می‌دهیم که بنیاد مستضعفان در این شرایط اقتصادی، با تمام وجود و توان، کنار مردم خواهد ایستاد و هیچ مضایقه‌ای برای کمک به مردم بخصوص محرومان و مستضعفان نخواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول