اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انهدام باند شبکه جعل اسکناس در مهاباد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از شناسایی و کشف باند شبکه جعل و توزیع ارز و اسکناس خارجی و داخلی در سطح شهرستان مهاباد خبر داد.

انهدام باند شبکه جعل اسکناس در مهاباد

سردارخرم نیا در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه جدی با شبکه های جعل و توزیع اسکناس های رایج داخلی و ارزهای خارجی کاراگاهان پلیس آگاهی انتظامی مهاباد پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و رصد جامعه مجرمان حرفه ای و سابقه دار، در این خصوص موفق به شناسایی و کشف آنها شدند.

وی با اعلام اینکه کاراگاهان پس از هماهنگی های لازم در یک عملیات برنامه ریزی شده موفق به شناسایی شدند،اظهار داشت: شبکه سازمان یافته از جاعلین ارزهای خارجی و اسکناس های رایج داخلی بودند.

این مسوول اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه این شبکه موفق به کشف انواع و اقسام دستگاه های پیشرفته جعل اسکناس داخلی و ارزهای خارجی و کشف و ضبط مقادیر قابل توجهی انواع و اقسام ارزهای خارجی ( دلار، یورو، دینار ) به تعدادیک هزارو۶۶۴ برگ ۱۰۰دلاری،۳هزارو۹۱۷برگ دینار۲۵هزاری کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: بیش از ده ها نوع دستگاه مخصوص جعل خارجی ، رنگ ها و انواع کاغذ های مخصوص چاپ کشف و ضبط شد.

خرم نیا افزود در این خصوص پرونده قضائی تشکیل و ۳ نفر از متهمان به همراه تشکیل پرونده به مراجع قضائی احاله شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول