اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لزوم مطالبه‌گری اجتماعی در نمازجمعه/ حضور جوانان نیازمند پویایی ستادهاست

مسؤول امور جوانان ستاد نماز جمعه کاشان گفت: مطالبه گری‌های اجتماعی باید در اولویت برنامه نمازجمعه قرار گیرد و قرارگاه‌های نماز جمعه باید ایمان، بصیرت، اراده خستگی‌ناپذیر، مسؤولیت‌پذیری و امیدآفرینی را در جامعه منتشر کنند.

لزوم مطالبه‌گری اجتماعی در نمازجمعه/ حضور جوانان نیازمند پویایی ستادهاست

سیداصغر خادم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: محور و رکن خطوط ترسیمی و راهبردی نظام اسلامی که در بیانیه گام دوم و گام نهایی انقلاب توسط مقام معظم رهبری بیان شده جوانان هستند و از این رو باید برای حضور جوانان و نوجوانان در نمازجمعه و همچنین ستادهای نمازجمعه برنامه‌ریزی شود تا هدایت‌گری فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در قلب فرهنگی شهر، اجرایی و نهادینه شود.

مسؤول امور جوانان ستاد نماز جمعه کاشان گفت: مهمترین نقشه دشمن تغییر سبک فرهنگ، اخلاق و سبک زندگی اسلامی و ایرانی مردم خصوصاً جوانان است و از این رو باید برای حضور بیشتر و بهتر آنان در کانون اصلی وحدت و اقتدار جامعه برنامه‌ریزی شود و این امر پویایی ستادهای نماز جمعه را می‌طلبد.

وی افزود: نمازجمعه به عنوان نماد وحدت اقشار جامعه باید بتواند همانند یک قلب سالم در بدن انسان، عناصر فرهنگی و ارزشی را در جامعه هدایت کند و برای معضلات و مشکلات فرهنگی چاره‌اندیشی و ارائه راهکار نداشته باشد.

 خادم خاطر نشان کرد: جایگاه نمازجمعه، به عنوان قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است و همه می‌دانیم اصطلاح قرارگاه مربوط به امور نظامی و مبارزه است و این تعبیر این را می‌رساند که نظام اسلامی در حال جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است و اگر این مبارزه را باور کنیم باید برای حضور جوانان در نماز و ستادهای نماز جمعه برنامه داشته باشیم.

مسؤول امور جوانان ستاد نماز جمعه کاشان با اشاره به اهمیت مطالبه‌گری افزود: مطالبه گری‌های اجتماعی باید در اولویت برنامه نمازجمعه قرار گیرد و قرارگاه‌های نماز جمعه باید ایمان، بصیرت، اراده خستگی‌ناپذیر، مسؤولیت‌پذیری و امیدآفرینی را در جامعه منتشر کنند.

انتهای پیام/۶۳۱۰۸/ص۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول