اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

دیدار نخست وزیر عراق با روحانی و قالیباف

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، با اشاره به سفر روز سه‌شنبه نخست وزیر عراق به تهران گفت: دیدار با روحانی رئیس‌جمهور و قالیباف رئیس مجلس از جمله برنامه‌های مصطفی‌الکاظمی در ایران است.

دیدار نخست وزیر عراق با روحانی و قالیباف

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، گفت: مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق به منظور دیدار و گفت و گو با مقام های کشورمان، روز سه شنبه و در صدر یک هیات عالیرتبه سیاسی ــ اقتصادی وارد تهران می شود.

وی افزود: نخست وزیر عراق در بدو ورود به تهران و در فرودگاه مهرآباد از سوی رضا اردکانیان وزیر نیرو مورد استقبال قرار می گیرد. پس از مراسم استقبال رسمی از رئیس دولت عراق از سوی حجت الاسلام حسن روحانی بلافاصله هیات های رسمی دو کشور مذاکرات دو جانبه را آغاز می کنند.

معزی با بیان اینکه نخست وزیر عراق همچنین ملاقاتی خصوصی با رئیس جمهور کشورمان خواهد داشت، اظهار داشت: پس از مذاکرات دو جانبه هیات های دو کشور و ملاقات خصوصی نخست وزیر عراق با روحانی، مذاکرات مشترک هیات های عالیرتبه دو کشور با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مصطفی الکاظمی برگزار می شود.

به گفته معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور، نخست وزیر عراق در سفر دو روزه خود به ایران همچنین به دیدار رهبرمعظم انقلاب اسلامی خواهد رفت و با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو می کند.

مصطفی الکاظمی را در سفر به تهران، وزیران امور خارجه، نفت، برق، دارایی، دفاع، بهداشت و مشاور امنیتی ملی عراق  همراهی می کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول