اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شوق خدمت به محرومان در گرمای سوزان توسط جهادگران بسیجی ریگان

اردوهای جهادی بسیجیان در گرمای بالای۵۰ درجه و ریزگردها در شهرستان ریگان در حال انجام است.

شوق خدمت به محرومان در گرمای سوزان توسط جهادگران بسیجی ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، فعالیت بسیجیانی که گرمای سوزان و ریزگردها از فعالیت آنها نکاسته و کار و تلاش و خدمت‌رسانی به اهالی محروم ریگان دوچندان شده است، وصف‌ناپذیر است.

سوز گرما، حرارت دو چندانی در وجود بسیجیان ایجاد کرده است که خدمات‌رسانی آنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دورترین نقاط شهرستان و در فصل داغ خرماپزان در حال انجام است.

شوق خدمت به محرومان گرما، سرما و کرونا  نمی‌شناسد

آزادمهر یکی از  بسیجیان ریگانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار کرد: شوق خدمت به محرومیت گرما و سرما و کرونا نمی‌شناسد،  تمام همت و تلاش ما خدمت به مردم محروم است.

وی تصریح کرد: ساخت حصار منزل مسکونی افراد مستضعف و محروم در روستاها از جمله فعالیت‌های ما در فصل تابستان است.

افری یکی دیگر از بسیجیانی که در این اردوهای جهادی شرکت کرده است، بیان داشت: خیلی خوشحالم که می‌توانم قدمی را برای کمک به هم‌نوعان خود برداریم. گرما و طوفان‌های شن در این شهرستان لحظه‌ای از کار و تلاش ما نکاسته وما با شوق وصف‌ناپذیری در این اردوها شرکت می‌کنیم.

مولایی یکی از بسیجیان ابراز کرد: وقتی خوشحالی یک نفر را می‌بینیم که برای وی کار کوچکی انجام داده‌ایم خوشحالی ما را برای کار و تلاش دوچندان می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر مشغول ساخت حصار یکی از منازل افراد مستمند هستیم تا بتوانیم پناهگاهی در  برابر طوفان‌ها ایجاد کنیم.

اردوهای جهادی بستری برای تربیت نیروی انسانی مومن است

مصطفی دهقانیان فرمانده سپاه شهرستان ریگان در بازدید از یکی از این اردوهای جهادی اظهار داشت: فعالیت اردوهای جهادی در شهرستان ریگان با حضور صدها بسیجی در اقصی نقاط شهرستان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت واحد مسکونی، حصار منازل و ساخت سرویس بهداشتی از جمله فعالیت‌های عمرانی گروه‌های جهادی در شهرستان است و فعالیت اردوهای جهادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ریگان ابراز کرد: با توجه به رویکرد برنامه‌های سپاه و بسیج در سال جهش تولید  بر خدمت‌رسانی به مردم محروم شهرستان و بر اساس گام دوم انقلاب در زمینه نقش اثرگذار  جوانان در ادامه مسیر انقلاب شاهد حضور پرشور جوانان بسیجی  در ایام تابستان در مناطق محروم ریگان هستیم.

دهقانیان بیان کرد: بی‌شک، اردوهای جهادی بستری مناسب برای تربیت نیروی انسانی مومن، انقلابی و پای کار است و مهمترین هدف آن قبل از خدمت به دیگران خدمت به خود و خودسازی است.

وی افزود: فعالیت اردوهای جهادی در شهرستان تا پایان تابستان و با رعایت مسائل بهداشتی انجام خواهد شد.

گزارش از؛ موسی ملائیان

انتهای پیام/80014/ب/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول