اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

سفیر بریتانیا: مرکز روادید بریتانیا در تهران از پنجم مرداد فعالیتش را از سر می‌گیرد

سفیر بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه مرکز روادید بریتانیا در تهران از روز یکشنبه پنجم مرداد ماه دوباره فعالیتش را از سر می‌گیرد، گفت که روند دریافت روادید شفاف و عادلانه است.

سفیر بریتانیا: مرکز روادید بریتانیا در تهران از پنجم مرداد فعالیتش را از سر می‌گیرد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، «راب مک ایر» سفیر بریتانیا در جمهوری اسلامی ایران امروز (سه‌شنبه) در پیامی ویدئویی از آغاز فعالیت مجدد مرکز روادید بریتانیا در تهران خبر داد و عنوان کرد: خیلی‌ها در ایران می‌خواهند با وجود چالش‌های ویروس کرونا به بریتانیا سفر کنند، خیلی از مردم با ما تماس گرفته و در رسانه‌های اجتماعی پیغام گذاشتند و درباره بازگشایی زمان مرکز ویزا (روادید) سؤال پرسیدند.

وی افزود: به عنوان بخشی از بازگشایی مرکز ویزای بریتانیا در سراسر دنیا، مرکز ویزای تهران که در میدان آرژانتین مستقر است، از یکشنبه پنج مرداد دوباره شروع به فعالیت خواهد کرد.

راب مک ایر همچنین خطاب به متقاضیان یادآور شد: روند دریافت ویزای بریتانیا شفاف و عادلانه است، ولی شما باید تمام مدارک مرتبط را ارائه و معیارهای مورد نظر را داشته باشید.

سفیر بریتانیا با ذکر این نکته که برای دریافت ویزا نیاز به هیچ واسطه و دلالی نیست، اظهار داشت: همه اطلاعات مورد نیاز فرد متقاضی به صورت آنلاین موجود است. در هر هفته وقت ملاقات داده می‌شود و هر کسی می‌تواند به صورت آنلاین مستقیما برای دریافت وقت ملاقات اقدام کند.

وی در پایان گفت: افرادی که در نظر دارند برای دریافت ویزا اقدام کنند، می‌توانند آخرین جزییات مربوط به روند دریافت ویزا و اقدامات بهداشتی مربوط به ویروس کرونا که برای محافظت مراجعه کنندگان و کارکنان بخش درخواست ویزا به اجرا گذاشته شده را در قسمت ایران در وب سایت VFS دریافت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول