اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رسانه و هنر در مقابله با جنگ نرم میدان‌دار باشد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: برای مقابله با جنگ نرم دشمن باید از ابزار رسانه و هنر به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و دسیسه دشمن را خنثی کرد.

رسانه و هنر در مقابله با جنگ نرم میدان‌دار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام موسی محبی پیش از ظهر امروز در کارگروه فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی نهاوند اظهار کرد: رسانه‌ها امروز نقش بسزایی در زمینه پرورش افکار عمومی دارند و لذا در مقابله با جنگ نرم دشمن باید میدان‌داری کرده و ارزش‌های انقلاب را برای مردم بازگو کنند.

وی فرهنگسازی در حوزه دین را از کارکردهای رسانه عنوان کرد و افزود: رسانه‌ها باید در حوزه دین با مسئولین هم‌افزایی، همفکری و مشورت داشته باشند تا بتوانند آموزه‌های دینی را در بین مردم ترویج دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه دشمنان اسلام از گذشته به دنبال دین گریزان کردن جوانان بوده‌اند اضافه کرد: رسانه‌ها به عنوان افسران جنگ نرم و خط مقدم مبارزه با تهاجم فرهنگی باید مقابل تخریب‌هایی که علیه دین می‌شود بایستند.

وی پاسخگویی به شبهات، بصیرت‌افزایی و آگاهسازی مردم را از دیگر کارکردهای رسانه برشمرد و افزود: رسانه‌ها باید با جبهه‌گیری در برابر مواضع رسانه‌های غربی، با تحلیل مسائل دینی و اجتماعی پاسخگوی ابهامات و شبهات ایجاد شده باشند.

محبی با بیان اینکه امروز دشمن برای از بین بردن ارزش‌ها از ابزار رسانه‌ای مدرن استفاده می‌کند گفت: همانگونه که دشمن برای القاء شبهات به نسل جوان از ابزارهای مدرن رسانه‌ای استفاده می‌کند ما هم باید از ابزارهای رسانه‌ای که در اختیار داریم به بهترین و موثرترین شکل بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه ما دنبال دشمنی با کسی نیستیم و هدف ما برقراری صلح و عدالت است افزود: دشمن در برابر ما موضعی دارد و می‌خواهد ما را جنگ‌طلب نشان دهد اما رسانه‌ها باید با استفاده از توان و تخصص خود به مخاطبان ارزش‌های درست و واقعیات را انتقال داده و نگذارند دشمن به خواسته‌هایش برسد.

قابل ذکر است کارگروه فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی با حضور جمعی از خبرنگاران با پخش مستقیم سخنان دکتر موسوی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص رسانه‌ها برگزار شد، در این جلسه خبرنگاران به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص فعالیت‌های رسانه‌ای و فضای مجازی پرداختند.

انتهای پیام/ 3140/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول