اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

۸۰ درصد تابلوها و نیوجرسی‌های مرزهای شلمچه و چذابه سرقت شده‌اند

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از سرقت بیش از ۸۰ درصد تابلوها و نیوجرسی‌های مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

۸۰ درصد تابلوها و نیوجرسی‌های مرزهای شلمچه و چذابه سرقت شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامعباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بهسازی آسفالت منتهی به دو مرز بین المللی شلمچه و چذابه با اعتباری بالغ بر ۹۷۱ میلیارد ریال درحال انجام است.

وی افزود: پروژه اهواز، سوسنگرد و چذابه ۲۰ کیلومتر است که اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دیگر مسیرها نیز فعال است و طبق برنامه‌ریزی و تقویم زمان بندی به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان با اشاره به اینکه انتظار داریم تمامی محورها به سمت ۴ مسیر ورودی استان آمادگی تردد حجم عظیم زائران را داشته باشند، بیان کرد: اکنون ۱۸ اکیپ لکه‌گیری و روکش آسفالت با مبلغی بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان فعال هستند.

وی افزود: اقدامات لازم در زمینه مباحث ایمنی مانند نسب تابلوها، خط‌کشی، تابلو اطلاعات، روشنایی و غیره نیز در حال انجام است.

بهرامی‌نیا با بیان اینکه در سال‌های اخیر در این مسیرها کارهای بسیاری شده است، عنوان کرد: تمامی این اقدامات انجام شده از بودجه ملی بوده اما در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه نیازمند کمک‌های استانی هستیم.

وی افزود: در خصوص اجرای پروژه‌های ایمنی جاده‌ای ۲۵ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران داریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بالغ بر ۸۰ درصد علائم، تابلوها، دیواره‌ها، نیوجرسی و دیگر پروژه‌هایی که برای ایمنی در این جاده‌ها انجام شده به سرقت رفته که برای امسال تابلوهای جدید نصب خواهند شد.

وی افزود: امسال در حوزه ایمنی، نیاز به کمک از محل اعتبارات استانی داریم و اقدامات مربوط به ایمنی به صورت نقد است و پیمانکار در صورتی که پول نقد داشته باشیم کار می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول