اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فارس من| فرماندار شمیرانات: مردم مستندات زمین‌خواری دربند‌سر را گزارش کنند/ آماده‌سازی پرونده «تپه سرخه» برای کمیسیون اصل نود

فرماندار شمیرانات با اعلام اینکه در حال آماده سازی گزارش قبرستان تپه سرخه برای ارائه به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس هستیم، اظهار کرد: تا این لحظه در سیستم قضائی تخلفی ثابت نشده است.

فارس من| فرماندار شمیرانات: مردم مستندات زمین‌خواری دربند‌سر را گزارش کنند/ آماده‌سازی پرونده  «تپه سرخه» برای کمیسیون اصل نود

سیدمهدی ساداتی فرماندار شمیرانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات در خصوص پیگیری سوژه‌های مکرر ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عناوین (قوه قضائیه جلوی زمین‌خواری شمشک دربندسر تهران را بگیرد)، (جدال خانواده‌ اموات با زمین‌خواران در آرامستان «تپه سرخه») ، (رسیدگی به مشکلات آرامستان تپه‌سرخه لواسان) و (بازگشایی قبرستان «تپه سرخه» لواسان) اظهار کرد: درباره  زمین‌خواری شمشک دربندسر مستندات موردی از این املاک و تخلفاتی که صورت گرفته است را به ما گزارش دهید تا بتوانم درباره آن‌ها اعلام نظر کنم.

وی در خصوص ماجرای اراضی جنجالی قبرستان تپه سرخه نیز گفت: طی بازدیدی که چندروز پیش نمایندگان تهران از این قبرستان داشتند مقرر شد تا فرمانداری شمیرانات، شهرداری و دفتر امام جمعه گزارشی را برای بررسی در کمیسیون اصل نود ۹۰ مجلس آماده کنند تا سرانجام در سیستم قضائی پیگیری شود.

فرماندار شمیرانات با بیان اینکه ما تابع نظر قضائی هستیم گفت: تا این لحظه هنوز چیزی به اثبات نرسیده است که از آن تعبیر به زمین خواری کنیم ولی باتوجه به پیگیری‌های دوستان امیدواریم که نتیجه از سوی قوه قضائیه به زودی مشخص شود.

خبرگزاری فارس از مخاطبان سامانه فارس من می‌خواهد تا مستندات خود در خصوص زمین خواری و کوه خواری شمشک و دربندسر را به این خبرگزاری(سامانه «سوت‌زنی») برای پیگیری آن از مسؤولان مربوطه ارائه دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول