اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

زنجان در مصرف برق قرمز شد

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: پیک مصرف در استان زنجان افزایش یافته و در وضعیت هشدار قرار دارد.

زنجان در مصرف برق قرمز شد

رویا قزلباش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: افزایش مصرف برق توسط مشترکان خانگی افزایش پیک مصرف را به دنبال داشته است.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان با بیان اینکه مصرف برق در استان زنجان در وضعیت هشدار افزایش یافته است، بیان کرد: با توجه به استمرار افزایش دما توصیه می‌شود در صورت امکان، مردم حجم مصرف خود را کاهش دهند.

وی با اشاره به همکاری شرکت توزیع برق استان زنجان و صنایع برای کنترل مصرف برق در استان زنجان عنوان کرد: این واحدها برای کنترل مصرف برق اقدام به اعمال خاموشی در ساعات پیک می‌کنند تا مصرف در این ساعات کاهش یابد.

قزلباش با اشاره به اینکه اگر مصرف مشترکان تجاری و خانگی در ساعات 13 تا 17 کم نشود به مشکل برخواهیم خورد، عنوان کرد: در صورت کاهش حداقلی مصرف برق در این ساعات، امکان کنترل پیک مصرف برق به شدت وجود دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش می‌شود، تا حد ممکن خاموشی اعمال نخواهد شد، گفت: در صورت ادامه شرایط موجود امکان اعمال محدودیت‌ها در زمینه برق وجود دارد.

وی با اشاره به نقش مردم در عبور از پیک مصرف برق در زنجان گفت: انتظار می‌رود شرکت برق با همکاری اقشار مختلف از این شرایط عبور کنیم.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول