اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در مراغه

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در مراغه خبر داد.

دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، کاظم داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارشات دوستداران میراث فرهنگی مبنی بر خرید و فروش غیرقانونی اموال تاریخی در شهر تاریخی مراغه، نیروی یگان حفاظت شهرستان طی عملیاتی با شناسایی محل مورد نظر از انجام خرید و فروش غیرقانونی اموال تاریخی جلوگیری کرد.

وی افزود: طی این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، فرد مظنون در محل سکونت شناسایی و 6 قلم شی عتیقه از خودرو مالک کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، گفت: فرد خاطی به همراه اقلام مکشوفه به عنوان متهم به مراجع قضایی ارجاع داده شد و مراحل قانونی برابر مقررات برای اخذ نظریه کارشناسی اموال مکشوفه، طرح شکایت و اقدام حقوقی مقتضی با هماهنگی اداره‌کل، انجام خواهد شد.

داداشی خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه میراث فرهنگی، مراتب را با تماس به شماره 09662، مرکز پیام یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور اطلاع دهند.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول