اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

اکران «تِنِت» باز هم به تعویق افتاد!

هنوز تاریخ جدید اکران این فیلم علمی تخیلی که به شکلی جذاب رویدادهایش را به شیوه «وارونگی زمان» به تصویر می کشد، مشخص نشده است.

اکران «تِنِت» باز هم به تعویق افتاد!

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، اکران فیلم سینمایی «تِنِت» ساخته «کریستوفر نولان» که همچنان به عنوان مهم ترین فیلم سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شده، در تاریخ ۱۲ آگوست لغو و به تعویق افتاد. هنوز تاریخ جدید اکران این فیلم علمی تخیلی که به شکلی جذاب رویدادهایش را به شیوه «وارونگی زمان» به تصویر می کشد، مشخص نشده است.

کمپانی برادران وارنر «تِنِت» را از تقویم انتشار خود حذف کرد، این در حالی است که سینماداران امیدوار بودند که اکران این فیلم علمی تخیلی اثر «کریستوفر نولان» در اواخر فصل تابستان جانی دوباره به این صنف ببخشد.

اگرچه با توجه به عدم اطمینان گسترده در مورد بازگشایی سینماها در سرتاسر جهان، این تصمیم بیش از پیش پیچیده است و برنامه پر پیچ و خم هالیوود برای احیای فیلمبرداری را پیچیده تر می کند.

«تِنِت» اول قرار بود طبق برنامه ریزی در تاریخ ۱۷ کاه جولای اکران شود که بخاطر بحران کرونا به ۳۱ جولای موکول شد و پس از آن نیز تا ۱۲ آگوست به تعویق افتاد. فعلا مشخص نیست که چه تاریخی مخاطبان به استقبال این فیلم خواهند رفت با این وجود استودیو تاکید کرده که خیلی زود تاریخ جدید را اعلام خواهد کرد.

«توبی امریچ»، رئیس کمپانی برادران وارنر در بیانیه ای گفت: ما تاریخ انتشار جدید ۲۰۲۰ فیلم «تنت» را خیلی زود اعلام خواهیم کرد. این فیلم ساخته «کریستوفر نولان» بسیار گیرا و فوق العاده چشمگیر است.

وی افزود: هدف ما در طول این فرآیند حصول اطمینان از موفقیت برای فیلم هایمان بوده است و در عین حال آماده هستیم تا به محض بازگشایی مجدد با خیال راحت، از شرکای سینمادار خود با فیلم های جدید حمایت کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول