اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

افزایش جرایم سایبری از چالش‌های عمومی کشور است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در جلسه با حضور سردار اشتری عنوان شد یکی از چالش‌های عمومی در فضای کشور، افزایش جرائم سایبری به دلیل رها بودن مدیریت فضای مجازی در کشور است.

افزایش جرایم سایبری  از چالش‌های عمومی کشور است

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌در تشریح نشست صبح امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: جلسه صبح امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با حضور سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه سردار اشتری با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات نیروی انتظامی، بر در دستورکار قرار گرفتن رویکرد "پلیس هوشمند" در نیروی انتظامی تاکید کرد.

عمویی بر همین اساس اضافه کرد: سردار اشتری با برشمردن الزامات تقویت اقتدار پلیس، اظهار داشت: علیرغم برخی کمبودها در نیروی انتظامی، نیروهای پلیس با انگیزه انقلابی، وظایف محوله را با تلاش مضاعف دنبال می کنند.

وی در ادامه بیان جزئیات نشست مذکور تصریح کرد: در این جلسه فرماندهان پلیس اطلاعات و امنیت، و پلیس فتا نیروی انتظامی هم به ارائه گزارش از تهدیدها و اقدامات صورت گرفته در حوزه های کاری خودشان پرداختند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: در ادامه جلسه عنوان شد که براساس موارد ارائه شده، یکی از چالش های عمومی در فضای کشور، افزایش جرائم سایبری به دلیل رها بودن مدیریت فضای مجازی در کشور، است. یک نمونه شناخته شده که افراد مختلفی با آن مواجه شده اند، فیشینگ است که سعی شد با الزامی شد رمز دوم کارت های بانکی، روند رشد ان کنترل شود.

وی بر همین اساس یادآور شد: در این جلسه بر ساماندهی وضعیت اتباع خارجی در کشور هم تاکید شد. 

عمویی گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی ضمن ارائه نظرات خود در حوزه فعالیت نیروی انتظامی، متفقا بر حمایت از جایگاه و اقتدار پلیس تاکید کردند و همکاری در جهت رفع مشکلات نیروی انتظامی به خصوص در بحث اعتبارات را نوید دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول