اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

انتشار رمان «سفر به قلعه خورشید»/ تبلور ارادت به شمس الشموس

همزمان با سالروز شهادت ابن الرضا، حضرت امام جواد علیه السلام جدیدترین رمان انتشارات کتاب جمکران ویژه نوجوانان با موضوع سیر آشنایی یک نوجوان به امام رضا علیه السلام و دلبسته شدن به آن حضرت راهی بازار کتاب شد.

انتشار رمان «سفر به قلعه خورشید»/ تبلور ارادت به شمس الشموس

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس،‌ همزمان با سالروز شهادت ابن الرضا، حضرت امام جواد علیه السلام جدیدترین رمان انتشارات کتاب جمکران ویژه نوجوانان با موضوع سیر آشنایی یک نوجوان به امام رضا علیه السلام و دلبسته شدن به آن حضرت راهی بازار کتاب شد.

«سفر به قلعه خورشید» داستان پرفراز و نشیب برده‌ای است به نام «سحاب» که دوست دارد کاتب بشود. او برای رسیدن به آرزویش پنهانی با کاروان حکومتی مأمون که برای بردن امام رضا علیه‌السلام از مدینه به مرو آمده‌اند، راهی می‌شود تا به نیشابور، شهر هزار کاتب برسد. اما در مسیر سفر با اتفاقاتی روبرو می‌شود که مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

از امروز کتاب «سفر به قلعه خورشید» به قلم رقیه بابایی و ۱۵۴ صفحه، با قیمت ۲۲هزارتومان راهی بازار نشر شد.

برش متنی از کتاب تازه منتشر شده «سفر به قلعه خورشید»: « ... سحاب را پشت سر خود نشاند و اسب به تاخت راه افتاد. سحاب حالا صبر نداشت تا زودتر به «محمد بن علی الجواد» در مدینه برسد. همان پسری که در اول سفر، او را پشت سر کاروان دیده و دلش لرزیده بود. او حالا می دانست در مدینه با قلمش وظیفه مهم و بزرگی در پیش رو دارد. او باید بنویسد و بنویسد.»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول