اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

رشد ۱۳۰۰ درصدی خرید اینترنتی در ایلام/ ۵۰ درصد خدمات پستی الکترونیکی ارائه می‌شود

مدیرکل پست استان ایلام از رشد 1300 درصدی خرید اینترنتی در ایلام خبر داد.

رشد ۱۳۰۰ درصدی خرید اینترنتی در ایلام/ ۵۰ درصد خدمات پستی الکترونیکی ارائه می‌شود

هدایت فیلی مدیرکل پست استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار کرد: با شیوع کرونا ویروس در استان و در سه ماهه اول سال جاری خرید اینترنتی شامل کالا، لوازم بهداشتی و... در سطح استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳۰۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: هم اکنون حدود ۵۰ درصد خدمات پستی استان الکترونیکی و غیر حضوری به مشترکین ارائه می‌شود.

مدیرکل پست استان ایلام، گفت: ارسال به موقع الکترونیکی اطلاعات ثبتی مراسلات داخله و خارجه، بررسی میزان بی‌ترتیبی‌های پستی و تلاش در جهت کاهش این بی‌ترتیبی‌ها، بهبود شاخص‌های خرید و فروش اینترنتی، ussd، کرایه در مقصد، راستی آزمایی و جلوگیری از ورود مراسلات ابطالی و نامنطبق، همچنین مراسلات با مقصد غیر صحیح و دارای بارکد نامنطبق و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم جهت اخذ الکترونیکی وجوه و کرایه پستی از مشتریان و... از مهم‌ترین وظایف و اهداف این اداره کل است.

فیلی تصریح کرد: مهم‌ترین مولفه شبکه پستی کشور، تلاش در جهت ارائه خدمات کیفی به مردم، توسعه و رشد ترافیک با استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بومی و محلی، جلب رضایت و طراحی سرویس‌های جدید مبتنی بر انتظار و نیاز مشتریان است.

وی بیان داشت: با توجه به محصولات بومی- محلی، کشاورزی و استراتژیکی که در استان وجود دارد پست به خوبی هر چه تمام‌تر می‌تواند سهم خود را از بازار موجود کالا و خدمات دریافت و به نحو مطلوب استفاده کند.

 فیلی یادآور شد: رفع نقاط ضعف و کاستی‌های موجود زیرساخت‌های الکترونیکی را تقویت کرده و با الگو گیری از اساسنامه جدید، تمامی خدمات به سوی الکترونیکی شدن پیش می‌رود.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول