اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

فراخوان حسین سازور برای پویش #نگران_محرم/ اهتمام به دعا در دهه اول ماه ذی الحجه

حسین سازور مداح اهل بیت(ع) با انتشار فیلمی در فضای مجازی، مردم را برای پیوستن به پویش #نگران_محرم جهت دعا و توسل در غروب‌های دهه اول ماه ذی‌الحجه دعوت کرد.

فراخوان حسین سازور برای پویش #نگران_محرم/ اهتمام به دعا در دهه اول ماه ذی الحجه

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حسین سازور مداح اهل بیت(ع) با انتشار فیلمی در فضای مجازی، مردم را برای پیوستن به پویش #نگران_محرم جهت دعا و توسل در غروب‌های دهه اول ماه ذی‌الحجه دعوت کرد.

براساس این گزارش، این مداح اهل بیت (ع) در سخنان خود آورده است:

ماه ذی‌الحجه مقدمه‌ای برای ورود به محرم است و برای هیأتی‌ها و افراد دغدغه‌مند عزای سیدالشهدا (ع) ماه با عظمتی است لذا خواهشمندیم در دهه اول این ماه، مردم، ذاکران، سینه‌زن‌ها، گریه‌کنان، مدیران هیأت‌ها و ... این پویش را مغتنم شمارند و دیگران را نیز به آن دعوت کنند.

در این پویش در غروب‌های دهه اول این ماه، هنگام زمان استجابت دعا یعنی نیم ساعت به غروب آفتاب، برروی بلندی با پای برهنه حضور پیدا کنند و دست به دعا بردارند. زیارت عاشورا بخوانند، دو رکعت نماز اقامه کنند، ادعیه مختلف را بخوانند و با این دعاها با خداوند مناجات کنند.

مقام معظم رهبری نیز فرمودند که جوانان دعا کنند لذا خواهش می‌کنیم، مردم و جوانان این دعوت را اجابت کنند و دهه اول ماه ذی‌الحجه به دعا و توسل بپردازند.

با این کار عرض خسته‌نباشید هم خدمت کادر درمان و پرستاران کشور داریم که مدت‌هاست، با این بلا دست به گریبان هستند و از بیماران نگهداری می‌کنند و با این کار به مردم می‌گوییم، شما هم باید دعا کنید زیرا بلا با دعا برطرف می‌شود. ان شاء الله خداوند با رفع این بلا توفیق عزاداری در ماه محرم را به ما عنایت کند.

فیلم این سخنان را اینجا مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول