اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رهبر حزب برگزیت انگلیس خواستار عذرخواهی لندن از مسکو شد

«نایجل فاراژ» رهبر حزب برگزیت انگلیس در توییتی نوشت حالا که هیچ مدرکی در خصوص دخالت روسیه در همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا یافت نشده، لندن باید به طور جدی از مسکو عذرخواهی کند.

رهبر حزب برگزیت انگلیس خواستار عذرخواهی لندن از مسکو شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، در آستانه انتشار گزارش نتایج تحقیقات در خصوص مداخله مسکو در همه‌پرسی برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) در سال ۲۰۱۶، «نایجل فاراژ» رهبر حزب برگزیت انگلیس امروز سه‌شنبه گفت از آن جا که هیچ شواهدی از دخالت مسکو در این همه‌پرسی به دست نیامده، انتظار می‌رود که لندن به خاطر اتهاماتش علیه روسیه از این کشور به طور جدی عذرخواهی کند.

دیروز دوشنبه کمیته اطلاعات و امنیت پارلمان بریتانیا اعلام کرد امروز گزارش در خصوص مداخله مسکو در همه‌پرسی برگزیت و همچنین در انتخابات عمومی سال ۲۰۱۷ انگلیس را منتشر خواهد کرد.

روزنامه انگلیسی تلگراف هم گزارش داد در این گزارش این اتهام علیه مسکو رد شده اما ادعا شده روسیه تلاش داشته بر نتیجه همه‌پرسی استقلال اسکاتلند اثر بگذارد.

به گزارش «اسپوتنیک»، لندن مدتهاست مسکو را به دخالت در امور داخلی خود متهم می‌کند، ادعایی که دولت روسیه آن را رد می‌کند. گزارش کمیته پارلمانی انگلیس سال ۲۰۱۹ تکمیل شد اما دولت لندن از آن زمان تلاش کرده از انتشار این سند جلوگیری کند.

«بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس در ماه نوامبر گفته بود که او «هیچ مدرکی» از مداخله روسیه در روند انتخابات ندیده است. پیش از این «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه و همچنین سفیر مسکو در لندن این اتهامات را که هیچ مدرکی در اثبات آن‌ها وجود ندارد، رد کرده بودند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول