اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

تفاهم‌نامه ایران و چین عاقلانه‌ترین راهبرد است هرچند که باید سال 94 کلید می‌خورد

سخنگوی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: : تفاهم‌نامه ایران و چین بهترین و عاقلانه‌ترین راهبرد است، که البته قرار بود سال 94 کلید بخورد و نمی‌دانیم چرا اینگونه نشد؟

تفاهم‌نامه ایران و چین عاقلانه‌ترین راهبرد است هرچند که باید سال 94 کلید می‌خورد

سیدباقر حسینی سخنگوی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی و نماینده دوره نهم مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره تفاهم‌نامه جمهوری خلق چین و ایران اظهار داشت: این یک تفاهم مثبت و مفید است در سیاست خارجی باید منافع ملی را اصل قرار دهیم و معطل کشور و دولتی نمانیم.

وی تأکید کرد: ذهن تمام کشورهای دنیا مبتنی بر تأمین منابع ملی‌شان است اما متأسفانه در کشور ما بخش قابل توجهی از کسانی که دست‌اندرکاران امور هستند شیفتگی عجیبی به غرب دارند.

وی با اشاره به این جمله امام راحل مبنی بر اینکه ما هنوز از دست غرب‌زده‌ها رها نشده‌ایم گفت: قرار بود سال 94 اقداماتی در زمینه قرارداد ایران و چین صورت بگیرد اما نمی‌دانیم چرا این اقدام صورت نگرفت؟ بنابر این در شرایط فعلی تفاهم‌نامه ایران و چین منطقی‌ترین، عاقلانه‌ترین و بهترین راهکار است.

سخنگوی جمعیت حامیان انقلاب اسلامی به سیاست‌های ضدایرانی آمریکا و هم‌پیمانان غربی‌اش اشاره و خاطرنشان کرد: غرب 41 سال است با تمام قدرت در همه زمینه‌ها علیه جمهوری اسلامی هجمه داشته و خیانت و جنایات بسیاری را صورت داده است که جنگ تحمیلی و تحریم فقط نمونه‌های کوچکی از این جنایت‌ها و خیانت‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه باید جوانان را از  جنایات و خیانتی که غربی‌ها در رأس‌ آنها آمریکا در ایران و ایرانی داشته مطلع کنیم گفت: جوانان ما نمی‌دانند که این کشورهای غربی‌ها چه زیان‌هایی به ما تحمیل کردند و متأسفانه جریانی خاص در فضای مجازی بنا دارد که جوانان را همچنان شیفته غرب نگه دارد.

حسینی گفت: البته باید در تفاهم‌نامه ایران و چین عجله‌ای صورت نگیرد و برنامه‌ای به صورتی باشد که منافع ما به نحو احسن تأمین شود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول