اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده چیست؟

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در بازی هفته بیست و ششم لیگ برتر با نفت مسجد سلیمان محروم است.

دلیل محرومیت شجاع خلیل زاده چیست؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سایت سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در خبر اعلام محرومان هفته بیست و ششم لیگ برتر، از شجاع خلیل زاده به عنوان بازیکنی نام برد که به دلیل انضباطی نمی‌تواند پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در بازی این هفته مقابل نفت مسجدسلیمان همراهی کند.

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره دلیل این محرومیت اظهار داشت: پس از اتفاق‌هایی که در دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته هفدهم لیگ برتر رخ داد، کمیته انضباطی حکم تعلیقی شجاع خلیل زاده را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به اجرا درآورد اما با توجه به اعتراض باشگاه پرسپولیس به این حکم پرونده به کمیته استیناف رفت.

وی افزود: به تازگی هم کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تأیید کرده و به این ترتیب خلیل زاده نمی‌تواند در بازی با نفت مسجدسلیمان به زمین برود. البته دلیل این که چرا صدور رأی از سوی کمیته استیناف تاکنون طول کشیده است را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باید از مسؤولان این کمیته بپرسید.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول