اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تصمیم‌گیری درباره جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصمیم‌گیری این کمیسیون درباره جاماندگان سهام عدالت خبر داد.

تصمیم‌گیری درباره جاماندگان سهام عدالت در کمیسیون اقتصادی مجلس

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره جلسه نوبت صبح این کمیسیون اظهار داشت: درباره جاماندگان سهام عدالت در جلسه صبح کمیسیون تعیین تکلیف و مقرر شد افرادی که در دوره‌های گذشته دعوت‌نامه دریافت کرده‌اند بعلاوه خانواده ایثارگران، شهدا پرداخت شود.

وی افزود: از آنجایی که درباره جاماندگان ۶ دهک نخست، برآورد دقیقی وجود نداشت تصمیم گرفته شد که معاون وزیر کار برآورد عددی آن را به طور کامل به کمیسیون ارائه دهد تا بتوان این موضوع را هم به نتیجه رساند.

طغیانی افزود: همچنین در ادامه نمایندگان با اعضای اتاق اصناف دیدار کردند و دغدغه‌های آن‌ها در موضوعاتی همچون حمایت از اصناف آسیب دیده از کرونا مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس عدم حمایت دولت از اصناف با وجود تعهد داده شده، به تعویق افتادن وام‌های بانکی، عدم تعهد بانک‌ها به مسائلی همچون تخفیفات بانکی، مسئله تنظیم بازار و... ازجمله موارد طرح شده در جلسه با اتاق اصناف عنوان کرد.

وی گفت: مسئولان صندوق کارآفرینی امید نیز با حضور کمیسیون درباره تسهیلات ارائه شده و اقدامات انجام داده برای بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول