اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم تقویت واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط

استاندار زنجان گفت: تقویت واحدها و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به منزله تقویت اقتصاد کشور است.

لزوم تقویت واحدهای اقتصادی کوچک و متوسط

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان زنجان اظهار کرد: مردم باید با آگاهی و علم وارد بورس شوند و اجازه نمی‌دهیم عده‌ای بدون مجوز سوءاستفاده کنند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه فعالیت‌های اقتصادی مردم استان بسیار خوب است ولی باید به مردم آگاهی لازم را داد، تاکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم در استان زنجان عده‌ای سودجو بدون مجور فعایت‌های بورسی و اقتصادی کرده و با رفتار و ارزش‌گذاری‌های کاذب سوءاستفاده کنند.

وی با بیان اینکه با توجه به نقش پررنگ استان زنجان در داد و ستدهای بورس و جایگاه ممتاز آن در کشور، مردم باید از منافع این فعالیت اقتصادی، منتفع شوند، گفت: لازم است کارگزاری‌ها در زنجان فعال شوند، این درست نیست که منابع جاری استان در جای دیگر به چرخش درآید.

حقیقی اضافه کرد: بر اساس قانون، فعالیت‌های اقتصادی و بورسی در ساعات اداری برای کارمندان ممنوع است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه تقویت واحدها و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط به منزله تقویت اقتصاد کشور است، عنوان کرد: با همین واحدهای خرد است که اقتصاد شکوفا می‌شود و سودمندی بسیاری برای توسعه واحدهای بزرگ صنعتی دارد.

شایان ذکر است، این جلسه سه مصوبه داشت، نخست افزایش سرمایه شرکت‌های بورسی منوط به تصویب در مجمع عمومی عادی باشد، دوم دستورالعمل حمایتی سازمان صنایع کوچک به واحدها و بنگاه‌های کوچک هم در داخل شهرک‌های صنعتی و هم در خارج آن را شامل شود و ممنوعیت خرید و فروش سهام در بنگاه‌های معاملاتی و دفتر اسناد رسمی اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول