اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

پرداخت تسهیلات برای تبدیل شناور‌های صیادی بنزینی به گازوئیلی

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران گفت: برای تبدیل شناور‌های صیادی بنزینی به گازوئیلی تسهیلات ارزان قیمت بانکی به صیادان متقاضی پرداخت می‌شود.

پرداخت تسهیلات برای تبدیل شناور‌های صیادی بنزینی به گازوئیلی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، سید پرویز محبی افزود: تسهیلات بانکی متناسب با بدنه شناور‌های صیادی و نوع تیپ الگویی آن تدوین و تصویب شده است و با سود بانکی بین ۱۲ تا ۱۴ درصد به صیادان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: اعتبارات صیادی به بانک‌های عامل ابلاغ شده و در چارچوب آن می‌توانیم از صیادان حمایت کنیم.

محبی تصریح کرد: در سال جهش تولید هدف گذاری اجرای عملیات عمرانی و اجرایی در ۱۴ بندر صیادی کشور تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی انجام شده و حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جهش تولید و در برنامه ریزی‌های دیده شده برای بنادر صیادی استان خوزستان به ویژه بندر صیادی آبادان امیدواریم بتوانیم پروژه را به طور کامل در اختیار صیادان قرار دهیم.

وی جامعه صیادان کشور را ۱۴۱ هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: صیادان مستقیماً از فعالیت‌های صید و صیادی امرار معاش می‌کنند و شاید نتوانیم با توجه به وضعیت ذخایر آبزیان تعداد آن‌ها را افزایش دهیم.

محبی گفت: درصدد هستیم با انجام سازوکار‌هایی در ارتباط با ارزش افزوده که در دستور کار قرار دارد، اشتغال جدید را در این حوزه معرفی و در خدمت جامعۀ متقاضی قرار دهیم.

وی افزود: پنج هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های اسکله‌های صیادی کشور، به منظور جهش تولید و تحقق اهداف مورد نظر مورد نیاز است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول