اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

علت عدم انتشار مستندات جرایم 3 اعدامی از زبان سخنگوی دستگاه قضایی

سخنگوی قوه قضائیه در خصوص علت عدم انتشار مستندات جرایم سه محکوم به اعدام گفت: رویه ما بر این است که مستندات را بعد از قطعیت کامل دادنامه ارائه ‌می‌کنیم.

علت عدم انتشار مستندات جرایم 3 اعدامی از زبان سخنگوی دستگاه قضایی

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که چرا تاکنون مستندات جرایم سه اعدامی منتشر نشده‌است، گفت: رویه ما بر این است که مستندات را بعد از قطعیت کامل دادنامه ارائه ‌می‌کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: در فرآیند دادرسی برای اینکه معلوم باشد قاضی با استقلال تصمیم می‌گیرد و پخش این مستندات خدایی‌ناکرده در ذهنیت مقام قضایی اثرگذار نباشد و یا حداقل مردم گمان نکنند که این اقدامات انجام شد تا برای صدور رأی خاص از ناحیه مقام قضایی بسترسازی شود.

وی تصریح کرد: مستندات در فرآیند دادرسی در اختیار قاضی قرار ‌می‌گیرد و معمول هم بر این است که قبل از قطعیت دادنامه مستندات انتشار رسانه‌ای پیدا نمی‌کند.

 

 

شب گذشته نیز سخنگوی قوه قضائیه با حضور در بخش خبری ساعت ۲۱ در خصوص این پرونده عنوان کرده بود: اگر بنا به شنیدن حرف و تسلیم و تواضع باشد تسلیم و تواضع ما در برابر دلسوزان نظام و انقلاب است اما تصمیمات ما به هیچ عنوان تحت تأثیر این فضاسازی ها نبوده است. صلابت و اقتدار ما در برخورد بر مبنای قانون، حق و عدالت بوده و هیچ موضوع دیگری برای ما اثرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول