اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان در آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: مقدمات احداث ۲ هزار واحد مسکونی محرومان این استان با مشارکت کمیته امداد و سازمان برنامه و بودجه فراهم شده و عملیات احداث آنها به زودی آغاز می‌شود.

احداث 2 هزار واحد مسکونی محرومان در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: برای ۲۰۰ خانوار زلزله‌زده قطور که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند نیز علاوه بر تسهیلات پرداختی بازسازی از محل کمک‌های دولت، برای هر خانوار ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: برای شهرستان‌های چالدران و تکاب نیز اعتبارات ویژه محرومیت‌زدایی مصوب شده که می تواند در شکوفایی این مناطق بسیار موثر باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت‌های معدنی و کشاورزی این استان نیازمند سرمایه‌گذاری ویژه جهت شکوفایی اقتصادی است و مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی(ره) به زودی بسترهای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی در استان از جمله منطقه آزاد ماکو و نیز بخش معادن را فراهم  می‌کند.

شهریاری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) برنامه خوبی را در جهت محرومیت‌زدایی از طریق ایجاد اشتغال، توانمندسازی و بسته‌های معیشتی و حمایتی در استان اجرایی ساخته و امید می‌رود تا با تخصیص اعتبارات ویژه این روند را تداوم دهد.

در حال حاضر بیش از ۱۸۰ هزار نفر در آذربایجان‌غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول