اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کسری 460 لیتر بر ثانیه آب شرب در گرگان/ تداوم افت فشار تا حل مشکل

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: در حال حاضر در گرگان شاهد کمبود 460 لیتر بر ثانیه آب شرب هستیم که برای حفظ آب شرب پایدار در ساعات پیک مصرف در طول روز مجبور به مدیریت توزیع و افت فشار آب شرب در ساعات شبانگاهی هستیم.

کسری 460 لیتر بر ثانیه آب شرب در گرگان/ تداوم افت فشار تا حل مشکل

بهزاد هرمزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص علت افت فشار آب شرب در مناطق مختلف شهر گرگان در ساعات پایانی شب اظهار کرد: متاسفانه به دلیل افزایش مصرف آب شرب در گرگان و حومه شاهد کمبود تامین 460 لیتر بر ثانیه آب شرب هستیم.

وی ادامه داد: برای جبران این موضوع ناچار هستیم در ساعات پایانی شب به منظور تامین آب شرب در پیک مصرف، مدیریت توزیع آب شرب و افت فشار را از ساعت 11 شب تا 6 صبح اعمال کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تاکید کرد: این افت فشار موقت آب باعث می‌شود آب شرب در مخازن ما ذخیره‌سازی شده و ما در ساعات پیک مصرف آب در طول روز مشکلی نداشته باشیم.

هرمزی در پاسخ به این سوال که این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تا زمانی که بتوانیم این کمبود را جبران کرده و حل کنیم مجبور هستیم این شرایط را ادامه دهیم.

وی تاکید کرد: میانگین مصرف آب شرب برای شهروندان ۱۷۰ لیتر در شبانه‌روز است که متاسفانه در روزهای اخیر این مصرف به ۲۳۰ لیتر در شبانه‌روز رسیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان تصریح کرد: این مشکل را در برخی دیگر از شهرهای استان هم شاهد هستیم اما به شدت گرگان نیست و در آن شهرها هم سعی کردیم با مدیریت، مشکل را برطرف کنیم.

هرمزی گفت: تقاضای ما از شهروندان در استان گلستان به ویژه گرگان این است که مصرف آب شرب خود را مدیریت کنند تا ما نیز بتوانیم آب شرب پایدار را در شبکه داشته باشیم.

وی در خصوص طولانی شدن این قطعی آب در برخی از نقاط شهر گرگان تاکید کرد: در صورتی که شهروندان در این حوزه مشکلی داشتند می‌توانند موضوع را از طریق شماره تماس 122 اطلاع‌رسانی کرده تا ما نیز موضوع را بررسی کنیم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول