اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پایان آتش‌سوزی در مراتع بخش سوسن ایذه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایذه گفت: مراتع و جنگل‌های بخش سوسن که از روز گذشته دچار آتش‌سوزی شده بود با تلاش پرسنل این اداره و دوستداران طبیعت و محیط زیست خاموش شد.

پایان آتش‌سوزی در مراتع بخش سوسن ایذه

فرزاد حسین‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: مراتع و جنگل‌های روستای تلخاب واقع در بخش سوسن این شهرستان از شب گذشته دچار آتش‌سوزی شد و در پی اعلام این گزارش، نیروهای اداره منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط نیروهای اعزامی و دوستداران طبیعت و محیط زیست حاضر در منطقه شعله‌های آتش در ساعات 11 شب گذشته به خاموشی گرایید.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ایذه اضافه کرد: با وجود تلاش‌های انجام گرفته برای پایان آتش‌سوزی، وزش باد و پراکندگی آتش‌سوزی باز هم باعث زبانه کشیدن شعله‌های آتش در منطقه شد که این مساله باعث آغاز به کار مجدد نیروهای امدادی حاضر در منطقه شد.

حسین‌پور با اشاره به پایان یافتن کار اطفای حریق پس از تلاش‌های فراوان گفت: با توجه به وزش باد و موقعیت منطقه و اینکه از زبانه کشیدن مجدد شعله‌های آتش پیشگیری شود یک تیم از نیروهای امدادی تا عصر امروز در منطقه حضور داشت.

وی با بیان اینکه تاکنون دلیل آتش‌سوزی مشخص نیست بیان کرد: با توجه به اینکه تا ساعات اولیه امروز درگیر خاموش کردن آتش بوده‌ایم هنوز کارشناسی برای برآورد میزان خسارت وارده انجام نگرفته است و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

انتهای پیام/72026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول