اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

کشف لباسشویی‌های قاچاق از یک واحد صنفی در اراک

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۳۰ دستگاه لباسشویی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی در اراک خبر داد.

کشف لباسشویی‌های قاچاق از یک واحد صنفی در اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پایگاه خبری پلیس یوسف سپهوند اظهار کرد: در تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در انجام تحقیقاتی، یک واحد صنفی عرضه‌کننده لوازم خانگی قاچاق را در یکی از محله‌های شهر اراک شناسایی کردند.

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضائی و دعوت از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت از این واحد صنفی بازدید و تعداد ۳۰ دستگاه ماشین لباسشویی قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی ارزش ریالی کالای کشف شده را در حدود ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارسال شد.

توقیف خودروی شوتی حامل ۱۵۷ دستگاه جوش قاچاق در آشتیان

سپهوند همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی وانت ال ۹۰ حامل ۱۵۷ دستگاه جوش قاچاق در عملیات مأموران پاسگاه انتظامی شهرستان آشتیان خبر داد.

وی افزود: با تداوم طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، تیمی از مأموران گشت پاسگاه انتظامی مزرعه نو شهرستان در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت ال ۹۰ مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، تعداد ۱۵۷ دستگاه جوش قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد. ادامه داد: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حدود یک میلیارد ریال ارزیابی شد.

سپهوند در پایان با اشاره به دستگیری راننده خودرو به دلیل عدم ارائه هرگونه مدارک معتبر گمرکی مبنی بر حمل قانونی محموله قاچاق کشف شده خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول