اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آمادگی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری آزمون‌های سراسری

رئیس دانشگاه‌ شهرکرد گفت: آزمون‌های سراسری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بر اساس زمانبندی قبلی برگزار و برای کاهش تراکم از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و آزاد استان استفاده خواهیم کرد.

آمادگی چهارمحال و بختیاری برای برگزاری آزمون‌های سراسری

به گزارش خبرگزاری فارس در شهرکرد سعید کریمی امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: تمامی مراکز آموزش عالی سطح استان آموزش خود را به پایان رساندند و امتحانات مجازی تعدادی از این مراکز برگزار شد و تعدادی در حین برگزاری هستند که در هفته آینده به اتمام می‌رسند.

رئیس دانشگاه‌ شهرکرد ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است بعد از به پایان رسیدن امتحانات مجازی کلاس‌های عملی، کارآموزی‌ و کارورزی به صورت حضوری و نیمه حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کمترین تجمع اجرا شود.

وی اظهار داشت: در دانشگاه شهرکرد پیشبینی شده در هر کلاس حداکثر 2 نفر و در هر آزمایشگاه حداکثر 5 دانشجو با رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی برای کلاس‌های حضوری کارآموزی و کارورزی حضور پیدا کنند.

کریمی خاطرنشان کرد: برای ترم جدید برنامه‌ریزی شده است کلیه مراکز آموزش عالی استان به صورت مجازی روند آموزش را بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی از وزارت علوم که با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تنظیم شده، طی کنند.

وی اضافه کرد: کنکور دکتری تخصصی 9 مردادماه، کنکور کارشناسی ارشد 16مردادماه و کنکور سراسری 30 و 31 مرداد ماه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد و برای کاهش تراکم از دانشگاه‌های علوم‌پزشکی و آزاد استان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول