اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرکرد/17 معتاد متجاهر دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدرفرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در شهرکرد خبر داد و گفت: 17 معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر و مقادیری مواد مخدر از آن‌ها کشف شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرکرد/17 معتاد متجاهر دستگیر شدند

سلیمان ریاحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت : در راستای برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر، طرح ارتقاءامنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در محلات آلوده شهرستان شهرکرد اجرا شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با اجرای این طرح در طول یک هفته گذشته، 17خرده فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در این اقدام  انواع موادمخدر شامل یک کیلو و 200 گرم تریاک ، 220 گرم شیشه و 76 گرم هروئین کشف و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تاکید کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 به ما اطلاع‌رسانی کنند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام کنیم.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول