اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

پیگیری پروژه نیمه تمام پایگاه امداد هوایی هلال احمر در شهرکرد

رئیس هیات مدیره هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: پیگیری و بهره برداری از پروژه نیمه تمام پایگاه امداد هوایی از برنامه‌های پیش روی ماست.

پیگیری پروژه نیمه تمام پایگاه امداد هوایی هلال احمر در شهرکرد

محمد صادق اسلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از نحوه برگزاری انتخابات هلال احمر، گفت: انتخابات هیئت مدیره در سه سطح برگزار می‌شود که در سطح شهرستانی ۴ نفر شورای اجرایی و ۲ بازرس انتخاب می‌شوند و در سطح دوم به صورت استانی که با حضور نفرات اول، دوم و بعضا سوم در بعضی از شهرستان‌های استان به مرحله کشوری راه پیدا کردند که از این راه یافتگان ۷ نفر شورای عالی و ۲ بازرس هلال احمر را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیات مدیره هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه تمام با همراهی سایر اعضای هیات مدیره که در اجرا و جذب اعتبار دچار مشکل است را در دست اقدام قرار خواهیم داد که می‌توان به نیمه تمام بودن پایگاه امداد هوایی استان اشاره کرد همچنین بهره‌برداری از درمانگاه‌ها و فعال کردن مجتمع‌های امدادی نیز از دیگر برنامه‌های آینده هیات مدیره جدید است.

وی ادامه داد: کمک به تهیه بانک اطلاعاتی امداد‌گران استان از برنامه‌های آتی هلال احمر خواهد بود که به صورت منطقه‌ای، محلی  است و حمایت از امدادگران داوطلب و پیگیری و کمک در حمایت از استخدام امدادگران جمعیت هلال احمر که سال‌های طولانی با کمترین  درآمد در حوادث مختلف طبیعی به یاری ما آمده‌اند که کار بزرگی است و باید در مجمع کشوری بیان شود و یا حتی به صورت قانون از طریق نمایندگان استان پیگیری شود که از نوعی امنیت شغلی برخودار شوند.

رئیس هیات مدیره هلال احمر استان تشریح کرد: احداث پایگاه‌های امداد هوایی و تجهیز قسمت‌هایی از استان به امکانات که نیاز به جذب کمک خیرین نیز دارد که در شهر فارسان با کمک‌های خیری پایگاه امدادی احداث شد که اگر بتوانیم اعتبارات جذب کنیم در ساخت پایگاه در استان هزینه خواهد شد.

وی خاطر‌نشان کرد: جذب خیرین در زمینه کمک به بیماران لاعلاج و صعب‌العلاج تعامل با موسسات خیریه و هم‌افزایی با آنان و بهره برداری از پروژه نیمه تمام پایگاه امداد هوایی استان با توجه به وضعیت استان و وجود نقاط با دسترسی سخت از برنامه‌های دیگر پیش روی ما است.

اسلامی فارسانی با اشاره به جذب اعتبار و مهم بودن این پروژه گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری نیازمند همراهی استاندار و مجمع نمایندگان استان هستیم.

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول