اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تکلیف متمم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس چه می‌شود؟

پس از مشخص شدن تکلیف پرداخت پاداش قهرمانی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند باید دید بحث متمم قرارداد وی به کجا می‌رسد؟

تکلیف متمم قرارداد بیرانوند با پرسپولیس چه می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از جدایی علیرضا بیرانوند از تیم فوتبال پرسپولیس و حضور وی در بلژیک برای حضور در تست‌های پزشکی آنتورپ، همچنان تکلیف بخشی از مطالبات این بازیکن با پرسپولیس مبهم است.

مسئولان باشگاه مشکلی با پرداخت پاداش قهرمانی پرسپولیس به بیرانوند ندارند و با توجه به اینکه وی تا هفته بیست و دوم لیگ برتر برای این تیم بازی کرد و تنها به دلیل شیوع کرونا نتوانست تا پایان فصل در کنار شاگردان یحیی گل محمدی بماند، طبق قرارداد حدود ۵۰۰ میلیون تومان برای پوکر قهرمانی به دروازه‌بان سابق خود پرداخت کنند.

بیرانوند پس از عقد قرارداد با آنتورپ در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد متممی را با مدیرعامل سابق پرسپولیس امضاء کرد تا به ازای باقی ماندن در این تیم تا پایان فصل، یک و نیم میلیارد تومان به مبلغ قرارداد چهار و نیم  میلیاردی‌اش اضافه شود. ضمن اینکه به ازای هر یکی از آیتم‌های  قهرمانی لیگ برتر،  کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا، حضور در ۶۰ درصد بازی‌های فصل و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هم به میزان ۱۰ درصد از اصل قراردادش پاداش بگیرد.

وکیل بیرانوند در روزهای اخیر موفق نشده با مهدی رسول پناه صحبت کرده تا بحث دریافت متمم و پاداش قرارداد را پیگیری کند. آنچه مشخص است باشگاه پرسپولیس به دلیل اینکه متمم قرارداد این دروازه بان ملی پوش مورد تصویب هیأت مدیره قرار نگرفته تاکنون با پرداخت این متمم مخالفت کرده و از طرفی تنها قصد دارد پاداش قهرمانی را به وی بپردازد.

ظاهرا بیرانوند که با انتقال به آنتورپ حدود ۱۶ میلیارد تومان برای پرسپولیس سودآوری داشته انتظار دارد جدا از پاداش قهرمانی لیگ برتر، دست کم متمم قراردادش پرداخت شود اما مخالفت مسئولان باشگاه احتمال دارد کار مرد شماره یک سابق را با باشگاه به مراجع قضائی بکشاند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول