اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فاصله بین تعداد مصوبات با پرداخت تسهیلات بانکی زیاد است/ ضرورت بررسی دلایل عدم پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان

استاندار گلستان گفت: گلستان جزء 10 استان اول کشور در تخصیص منابع بانکی به واحدهای تولیدی است اما متاسفانه فاصله زیادی بین تعداد مصوبات با پرداخت تسهیلات بانکی وجود دارد.

فاصله بین تعداد مصوبات با پرداخت تسهیلات بانکی زیاد است/ ضرورت بررسی دلایل عدم پرداخت تسهیلات  به واحدهای تولیدی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در سیصد و بیست و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در گلستان با تاکید بر اهمیت حمایت از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: برخی بنگاه‌های اقتصادی مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید را دریافت کرده‌اند اما تاکنون تسهیلات خود را دریافت نکرده‌اند که باید این مسئله مورد بررسی قرار گیرد و واحدهای تولیدی تعیین تکلیف شوند.

وی تصریح کرد: باید دلایل عدم پرداخت تسهیلات به تمام پرونده‌های رونق تولید، نوسازی و بازسازی و تبصره 18، ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مورد بررسی قرار می‌گیرد.
حق‌شناس تاکید کرد: گلستان جزء 10 استان اول کشور در تخصیص منابع بانکی به واحدهای تولیدی است اما متاسفانه فاصله زیادی بین تعداد مصوبات با پرداخت تسهیلات بانکی وجود دارد.
استاندار گلستان یادآور شد: بررسی علل عدم پرداخت تسهیلات موجب می‌شود برای طرح‌ها و پروژه‌هایی که باید از محل ملی به آنها پرداخت صورت گیرد امکان پیگیری وجود خواهد داشت.
حق‌شناس گفت: تمامی مصوبات سال گذشته کاروگروه تسهیل برای سال جاری و پیگیری تا مرحله پرداخت به قوت خود باقی است و نیازی به تشکیل پرونده مجدد وجود ندارد.
لازم به ذکر است در این جلسه طلوعیان مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گلستان گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات در حوزه رونق تولید، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و تبصره 18 ارائه کرد و گفت: گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه رنج کشور، در نوسازی و بازسازی رتبه هشت کشور و در تبصره 18 رتبه 11 کشور را داراست و مجموعا در کارگروه تسهیل رتبه هشتم کشوری را داراست.
گفتنی است در این جلسه با حضور استاندار گلستان مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل مورد بررسی قرار گرفت و پیرامون آن تصمیمات لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول