اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

قرارگاه مشترک کرونایی مردم و مسوولان گنبدکاووس/ باید مانع سونامی ابتلا در اعیاد پیش‌رو شویم

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به تشکیل نخستین قرارگاه مشترک مردم و مسوولان این شهرستان برای مهار کرونا، گفت: هدف اصلی این قرارگاه ممانعت از شیوع سونامی‌وار کرونا در ایام عید قربان و غدیر است.

قرارگاه مشترک کرونایی مردم و مسوولان گنبدکاووس/ باید مانع سونامی ابتلا در اعیاد پیش‌رو شویم

عبدالقدیر کریمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه این روزها دغدغه اصلی همه مدیران و مسوولان سلامت مردم و مقابله جدی و روشمند با شیوع بیماری کروناست، اظهار کرد: از همان اسفندماه تمام توان خود را برای کنترل شرایط اعم از شرایط درمانی، اقتصادی، فرهنگی و ... به کار بستیم و به لطف خدا و همکاری مردم در مرحله نخست شیوع بیماری بسیار موفق عمل کردیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه تجمعات غیرضرور،  برگزاری مراسمات عروسی و همچنین عزاداری در زمانی که وضعیت شهرستان گنبدکاووس در حالت زرد بود باعث شیوع مجدد بیماری کرونا با شدت بیشتری شد، افزود: در این مرحله نیز دستگاه‌های اجرایی بدون کمک و همراهی مردم و نیروهای مردمی نخواهند توانست آنگونه که باید به نتیجه مطلوب برسند.

فرماندار گنبدکاووس با تاکید بر اینکه نخستین قرارگاه مشترک مردم و مسوولان شهرستان با هدف کنترل هوشمند و مدبرانه با این بیماری در آستانه دو عید بزرگ مسلمانان در گنبدکاووس تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این قرارگاه وظیفه‌دار با ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی و مردمی روش‌های هدفمندی را برای کنترل و مهار بیماری در سطح شهرستان به کار ببندند.

* لزوم تلاش همگانی مردم و مسوولان برای جلوگیری از ابتلای سونامی‌وار به کرونا پس از اعیاد عید سعید قربان و غدیر خم

کریمی با ابراز نگرانی از دید و بازدید و ارتباطات وسیع مردم در عیدهای پیش‌رو، ادامه داد: ترکمن‌های عزیز در عید سعید قربان و اقوام شیعه مذهب گنبدکاووس نیز در عید سعید غدیر خم به صله رحم و برگزاری مراسمات شادی می‌پردازند که در شرایط کرونایی اخیر می‌تواند بسیار خطرآفرین باشد.

وی بر لزوم تلاش همگانی مردم و مسوولان برای جلوگیری از ابتلای سونامی‌وار به کرونا پس از اعیاد پیش‌رو تاکید کرد و گفت: اگر می‌خواهیم بعد از اعیاد سعید قربان و غدیر با کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر کرونایی رو به رو شویم باید در روزهای پیش‌رو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ممانعت از برگزاری مراسمات شادی و دید و بازدیدهای مرسوم اقدام کنیم.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول