اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

رضایی: مسابقات قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی دارد/ رویداد جهانی پیش روی جوانان پارادومیدانی

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین گفت: رقابت‌های قهرمانی کشور در صورت برگزاری حکم انتخابی تیم ملی را خواهد داشت.

رضایی: مسابقات قهرمانی کشور حکم انتخابی تیم ملی دارد/ رویداد جهانی پیش روی جوانان پارادومیدانی

به گزارش خبرگزاری فارس، بهمن رضایی در خصوص برگزاری مسابقات  پارا دوومیدانی قهرمانی کشور، اظهار داشت: در صورت مساعد بودن شرایط جامعه نسبت به بیماری کرونا رقابت‌های قهرمانی کشور بزرگسالان و رده جوانان را آخر شهریور ماه سال جاری برگزار خواهیم کرد تا وضعیت آمادگی ورزشکاران را مورد ارزیابی قرار دهیم. این مسابقات برای تمام رده های سنی حکم انتخابی تیم ملی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: رده سنی جوانان دو رویداد مهم پاراآسیایی بحرین و جهانی سوئیس را در سال 2021 در پیش دارد. بر همین اساس نیاز داریم که رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کنیم تا وضعیت رکورد ورزشکاران مشخص شود و همچنین اگر در بحث کلاسبندی مشکلی وجود دارد از طریق فدراسیون آن را برطرف کنیم.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی با اشاره به اینکه در بخش بزرگسالان نیز به دلیل بررسی آمادگی ورزشکاران و نیز رنکینگ آنها این مسابقات حائز اهمیت است، تصریح کرد: تا زمانی که قرار باشد اسامی را به کمیته ملی پارالمپیک برای حمایت از آنها و نیز حضور در اردوهای متمرکز تیم ملی ارائه دهیم باید اطلاعات ما درباره آخرین وضعیت ورزشکاران به روز باشد. تمرینات ورزشکاران را در این مدت که ویروس کرونا باعث تعطیلی اردوها شده است زیر نظر داشتیم و آنها از طریق فضای مجازی با من و مربیان استانی در تماس بودند تا برنامه‌های تمرینی خود را هماهنگ کنند. تمامی ورزشکاران ما به جز حامد امیری که در اردوی آخر با حضور دبیرکل و معاون فنی پارالمپیک رکورد طلایی خود را به ثبت رساند، باید در رقابت های قهرمانی کشور حاضر شوند.

وی افزود: البته بیماری کرونا کار را در تمرین سخت و محدود کرده است و ما هم به همین دلیل تصمیم گرفتیم آخر فصل تابستان مسابقات را برگزار کنیم تا ورزشکاران زمان کافی برای تمرین داشته باشند و به آمادگی مطلوب و مد نظر انجمن برسند.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی کشورمان که با روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت‌وگو می کرد، خاطرنشان کرد: تعدادی از ورزشکاران ما که رکوردهای خیلی خوبی در مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته به ثبت رساندند نیاز به کلاسبندی بین المللی دارند که به همین منظور قرار بود سال 98 در مسابقات امارات حاضر شوند که متاسفانه این رویداد به دلیل بیماری کرونا لغو شد. امیدوارم بعد از این شرایط، با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون بتوانیم در نخستین تورنمنت برون مرزی این نفرات را اعزام کنیم تا علاوه بر کلاسبندی بین المللی، در رنکینگ جهانی نیز قرار بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول